למה שווה לטוס למונטנגרו?

הם לא יכלו לעזור לנו להזמין מחדש את הטיסה הבאה שלנו או לשלם עבור מלון או תחבורה. החברה שינתה את בדיקת הטיסה כדי לבדוק אותי או מערכת אחרת.

מה שקרה היה שאמירייט הזמינה יותר מדי את הטיסה הבאה שלנו

תוך שימוש בתירוץ שהם לא ידעו מתי היא תנחת ב- JFK וכי לצוות הקרקע שלהם אין שום בעיה עם זה. הם ביקשו מאיתנו להתקשר לחברת תעופה שותפה כדי להזמין ספר מחדש ואז ביקשו מאיתנו להתקשר לאמירויות. לא טסנו יומיים והוזמנו יתר על המידה בטיסות העתידיות שלנו.

בזמן הקשר היית בצד ימין של החלון או מושבי המעבר

כדי שהמטוס ימריא. העלייה למטוס הייתה מסודרת ומתנהלת היטב, וההודעה על כך שיש עיכוב עלייה למטוס הייתה מוערכת מאוד. הישיבה הייתה נוחה בהשוואה לחברות תעופה אחרות איתן נסעתי, והצוות בטיסה היה יוצא דופן בשירותם ובמיקוד הלקוחות.

מונטנגרו

היא אחת המדינות שחיכיתי לבקר בה במהלך הטיול האחרון שלי לשבועיים בבלקן. עליכם לדעת זאת לפני שאתם טסים מלונדון לפודגוריצה עם בריטיש איירווייס. ישנן 39 טיסות בסופי שבוע ובחגים, ולוחות הזמנים משתנים, לכן יש לבדוק מראש.

החלטתי לתת הזדמנות לפודגוריצה אחרי הכל מהסיבה הפשוטה שמעולם לא הצלחתי לבקר בפודגוריצה בנסיעה הקודמת שלי למונטנגרו ולפחות זה אומר לנסוע לשדה התעופה בפודגוריצה למחרת

כדי לתפוס את הטיסה שלי בחזרה לגרמניה. בצד השני של המפרץ בעיר העתיקה של קוטור, בימים שקדמו לטיולי האחרון של שבועיים דרך הבלקן, העמקתי את המחקר שלי ואת האוצרות האחרים שבהחלט הייתי מגלה במונטנגרו. החדשות הרעות הן שיש מספר סיבות מדוע העזתי לקוטור רק שלושה ימים בזמן שהייתי בארץ.

מהמלון בפודגוריצה, זה רק הליכה קצרה לסטארה וארוס, הרובע העתיק של פודגוריצה. שמתי את דעתי למסעדה אטרקטיבית בעיר העתיקה של פוד וולאט, אך כשעברתי על פני מסעדות זולות שמפרסמות cevapcici (השלכת מחירים) לא יכולתי להתאפק מלהיות רעב.

אחרי ארוחה הגונה חזרתי למלון, אך לא לפני שקפצתי לקניון הסמוך לרכוש בירה או שתיים וכיפה לילה בחדר שלי. בשאר הערב נרגעתי בחדר המלון שלי, התרחצתי, שתיתי בירה קרה והאזנתי למוזיקה בלקנית מסורתית.

אם אתה נכנס למונטנגרו מדוברובניק בקרואטיה בסירה

הרושם הראשוני שלך מקוטור יהיה זה שאתה רואה כשנכנסים למפרץ קוטור עם הביצורים המתנשאים מעל העיר העתיקה בהרים. האופן שבו הארכיטקטורה והנוף של קוטור מתקשרים זה אחד הדברים הטובים ביותר במונטנגרו וזה רושם ראשוני נפלא. אם אתה שואל לאן ללכת במונטנגרו, מפרץ קוטור הוא אחד הדברים הראשונים שהוזכרו.

מפרץ קוטור

הוא מפרץ בצורת פרפר עם מים כחולים יפהפיים ורקע הררי של עיירות ונציאניות מימי הביניים. האזור אידיאלי לטיולים רגליים, לרכיבה על אופני הרים ולמגוון רחב של ספורט ימי, והמפרץ מציע את מבחר החופים הטוב ביותר שיש לאזור להציע.

האזור ממוקם בקצה המבודד של מפרץ קוטור והוא גם המקום אליו נמצאת העיר העתיקה אם תרצו להגיע

זהו בית המגורים הרשמי של נשיא מונטנגרו. לאזור יש הרבה מה להציע, בין אם קיאקים, טיולים רגליים, שחייה, שייט, שייט, תרבות או טעימות יין. זו אחת הסיבות שאנשים מבקרים במונטנגרו.
לעוד מידע על לטוס למונטנגרו ולמה שווה לטוס למונטנגרו? ניתן לבקר ב- xn--6dbfbk2anb9d.co.il

מבקרים רבים מגיעים למונטנגרו בסירה

אך ניתן גם לנסוע ברחבי הארץ מקרואטיה מעבר לגבול לדוברובניק או לקחת טיסה לבירה פודגוריצה. מבקרים רבים משתמשים בבירה כבסיס לחקר שאר חלקי הארץ. לחוויה האמיתית של מונטנגרו, הישאר מספר ימים או שבועות וגלה את האוצרות הנסתרים של האזור.

שוכנת בין קרואטיה לאלבניה על חוף הים האדריאטי היא המדינה הזעירה של מונטנגרו. מונטנגרו ידועה כתכשיט אירופה ומורכבת מעיירות מימי הביניים המקסימות, אגמי הברקת וחופים עוצרי נשימה.

מונטנגרו מאופיינת ביופיה הטבעי ובהיסטוריה התוססת שלה

נוף יפהפה של המים, החוף, המישורים וההרים יש בשפע, ותופס את תשומת ליבם של הרומנטיים. מונטנגרו עשתה מאמץ מתואם להמציא את עצמה מחדש כיעד תיירות קוסמופוליטי בלב מונטנגרו.

Related Posts