ציוד בטיחות לחניונים

ציוד לחניונים תמרורי עצירה, שלטים וחיצי כיוון הוקמו בחניונים כדי להפוך את זרימת התנועה לבטוחה יותר עבור נהגים והולכי רגל. האטו לפני שאתם נכנסים לחניה ושקלו לדרוך על הבלמים, להוריד את הרגל מהגז או להפחית את המהירות בחניון. עם שינוי המהירות למהירות החניון קל להאמין שאתה הולך להאט, אבל יש הבדל במהירות.

כדי לעודד מהירות נמוכה יותר התקן מכשירים פסי האטה להרגעת תנועה בליטות אלה, נועדו להפחית ולשלוט על מהירות הרכבים בתוך הנכס ומחוצה לו.

חברה מומלצת לציוד בטיחות לחניונים

חברה מוכרת ומולצת לציוד בטיחות לחניונים היא עב מהנדסים אשר מחזיקה מגוון רחב של אביזרי בטיחות לכבישים וחניונים, הינה יבואנית ומשווקת הגדולה בישראל !

המוצרים מונעים מכלי רכב להתנגש בקירות או בבניינים או לסטות מהמדרכה, מה שמגביר את הבטיחות. עצירות זמינות בכמה צבעים גלויים לעין, והעצירות שלנו מעניקות להולכי רגל ולרכב רמה חדשה של בטיחות בעת חניה.

ציוד בטיחות החניה הרב-תכליתי שלנו כולל חניות אורכיות מפוספסות גומי, פסים שחורים וצהובים לראייה רבה יותר, סורגי נפילה ועצירות פלסטיק בגדלים שונים כדי לענות על צרכיך. מערכות ביוב והתקני בטיחות בחניונים עומדים בדרישות התקן.

מוצרי בטיחות חניה ניידים מציעים פתרונות חניה חכמים למניעת תאונות, הפחתת פשיעת חניה ואבטחת רכבים בעת חניה. הזמן את אוסף המוצרים הגדול שלנו לאזורי בטיחות חניה ובטיחות בתעבורה.

ציוד בטיחות לחניונים עוזר להשיג שליטה רבה יותר על נהגים והולכי רגל עם מגוון רחב של מכשירי בקרת תנועה

הם זקוקים לאביזרי חניה, כולל הגבלות מהירות, מכירות וציוד חניה אחר, מכיוון ש- AAA מדווחים כי 14% מהתנגשויות ברכב הגורמות נזק מתרחשות בחניות. כלים אלה יכולים לעזור לכם להפוך את הרחובות, החניות והמוסכים לבטוחים יותר בעזרת כמה אסטרטגיות פשוטות.

ניתן להתקין את הציוד לחניון תוך מספר דקות ואינם דורשים תחזוקה מתמדת

מוצרי החניה של מקי מקלים על העובדים שלך לאסוף עגלות, לוודא שהלקוחות שלך מרגישים בטוחים ושומרים על מראה מזמין. תוכננו לשימוש ותחזוקה קלה, במיוחד עם ההנחיות החדשות בנושא התרחקות חברתית, ההצעות שלנו מציעות את כל הכלים הדרושים במחירים תחרותיים.

השתמש בציוד הנכון לבטיחות בדרכים

כדי למנוע מכלי רכב לפגוע ברכוש המפעל וכלי רכב אחרים. הולכי רגל בחניונים וחניונים רב-קומתיים מסתכנים בפצועים אם הם לא מסומנים ושומרים עם ציוד בטיחות מתאים. מצלמות מעקב בחניונים ובמוסכים כדי להזהיר עבריינים ובעלי רישום פלילי יכולות לסייע בשמירה על בטיחות כלי רכב, הולכי רגל ורכוש.

עשרות אלפי תאונות מתרחשות מדי שנה בחניונים

במוסכים ובבניינים, וכתוצאה מכך מאות הרוגים ואלפי פצועים. עם כל כך הרבה מכוניות בסביבה הקרובה, אנשים שדואגים יותר מדי למצוא מקומות חניה פנויים ונוסעים בזהירות רבה מדי, זה רק עניין של זמן עד שרכב, רכוש או הולך רגל יסתבכו בתאונה שניתן להימנע מהימין ציוד בטיחות במקום. להלן פירוט של 10 פריטים אשר יכולים לסייע בהגנה על הולכי רגל ונהגים בחניות ובמוסכים.

על פי המועצה לביטחון לאומי

למעלה מ -38,000 בני אדם מתו בתאונות הקשורות לרכב מנועי בשנת 2019. תאונות בעבודה שגרמו ליותר מ -50,000 תאונות בשנה גורמות לעלויות ישירות ועקיפות בלתי צפויות למעסיקים, כולל אובדן פרודוקטיביות, מוסר עבודה מופחת, עלויות הנלוות לגיוס והכשרה של עובדים מחליפים ועלויות תגמול וביטוח.

יש לכבות סימני ריצוף המציינים באילו חלקים בכביש המהיר ואילו לא, בגלל סכנות אפשריות. שילוט חסר וסימונים שאינם ממוקמים עלולים לגרום לבלבול בקרב הנהגים, העלולים לגרום לתאונות.

חניון וחניה

היא חלק חיוני בעסקים מסחריים רבים שכן היא מספקת מקום בטוח לחנות וגישה צמודה למתקנים וללינה עבור האורחים שלכם. קח את הזמן להעריך את הצרכים של חניון בית הספר שלך כדי לזהות בעיות בטיחות אפשריות ולאתר אזורים בעייתיים עם עומס רב.

כדאי גם להכין רשימה של הכלים והמכשירים הנחוצים לך בכדי לסתום בעיות בניצן. גם אם אין לכם לוח מודעות, עליכם להצטייד בתיקונים, סימונים, הגבלות מהירות, שפת מדרכים ורבים אחרים.

עמודים גמישים

כגון Innoplast, הם מערכות בקרת תנועה חזקות וחזקות העמידות בפני פגיעות. הם בצבעים עזים וסרט רעיוני לבן שמזהיר נהגים והולכי רגל מאזורים מסוכנים. הפרעה של מכוניות בתחנות אופניים לאופניים מרתיעה את הנהגים לצאת ממגרשי חניה או לנסות לתמרונים מסוכנים אחרים.

 

למידע נוסף בנושא של ציוד בטיחות לחניונים וכבישים כדאי לגשת לאתר ab-eng.co.il

Related Posts