חדשנות גם בחדרי האמבטיה? סט מברשת ופח לשירותים קטנים

למברשת 3 ראשי מברשות מתנדנדים המכסים את צידי השיניים ואת החלל העמוק בין השיניים. זיפי הניילון על ראש המברשת מנקים שורה של שיניים בצד אחד של הפה. ראש המברשת מנקה שן מעוקלת והניקוי מסתיים תוך 30 שניות.
בכדי לבדוק מידע על חדשנות גם בחדרי האמבטיה? סט מברשת ופח לשירותים קטנים ו סט מברשת ופח לשירותים עליך לבקר באתר must-shop.co.il

מברשת השיניים השנייה בצורת J המסופקת עם מברשת טאלו מסוגלת לנקות שיניים תוך 30 שניות בלבד. יש גם את מברשת Y, שאמורה לנקות שיניים תוך 10 שניות, אך נשענת על זיפי ניילון.

אם מברשת האסלה

היא מברשת זיפים, אתה יכול להחליף את הזיפים המסורתיים ואת ראש המברשת כל שישה חודשים. החלפת הזיפים פירושה שרק שישית מראש המברשת צריך להחליף, וכתוצאה מכך פחות מזבלות. אתה יכול גם לקנות ראשי החלפה לכמה מברשות אסלה.

למרבה הצער ה- O עדיין לא זמין אבל אם אתה מחפש מראה מלוטש יותר אנו אוהבים את מברשת האסלה SimpleHuman הזמינה בצבע לבן או שחור

מברשת אסלה מסוגננת זו היא מברשת זיפים שחורה במחירים נוחים שמקלה על ניקוי הלכלוך מבלי להיראות מלוכלכת בעזרת מברשת לבנה. ופיליפ מקדם את ראש המברשת מספר אחת, שאמור להבטיח שיניים נקיות, מלבינות ולבריאות חניכיים טובה יותר.

למברשת האסלה הזו יש זיפים מסורתיים על ראש המברשת, אך מוסיפה זיפים כחולים בזווית כדי להתאים את הקצה. זה מונע ממך להשתמש במברשת אסלה ישנה שיושבת על הרצפה, והיא נשארת נקייה אם אתה שומר אותה.

Handi-Sani פועל על ידי חיבור מחזיק המברשות שלו לצד המיכל והעברת אחת הצינורות הקטנים דרך קערת האסלה

כדי להשתמש במים הנקיים מהצינור לריקון נכון. אם אתם מחפשים מברשת שמשלבת עם אביזרים ומברשות אמבטיה אחרים, ג'ון לואיס קנה מכשירי סבון תואמים, מחזיקי מברשות שיניים וכלי סבון.

ניתן להשתמש במברשות אסלה לניקוי החלק העליון של קערת האסלה

ברגע שהמברשת מונחת ב- Handi-Sani, היא מתמלאת במים נקיים לאחר שטיפת האסלה ומרוקנת את המים המלוכלכים מהקערה. מברשת, מברשת שיניים ושטיפה במים צלולים ניתנים לאחסון בחדר האמבטיה ובשילוב עם השירותים, חדר האמבטיה הוא מקום אידיאלי לאירוח מיליוני מיקרואורגניזמים.

ישנה חשיבות עליונה ליידע את הציבור לגבי אחסון נכון

החלפה וחיטוי של מברשות שיניים. ברצוננו להדגיש כי ניקוי חללי הפה במברשות שיניים מזוהמות גורם נזק רב יותר מאשר תועלת. מברשות שיניים מזוהמות במיקרואורגניזמים הקיימים בחלל הפה.

מברשות השיניים אוחסנו בכלי סטרילי נפרד ואסור היה להם לבוא במגע זה עם זה במהלך תקופת האיסוף. מברשות שיניים המאוחסנות במים הובילו לירידה של 14% במושבות סטרפטוקוק, מה שלא היה מובהק סטטיסטית.

אל תאחסן את מברשות השיניים זו לצד זו באותה כוס של מברשות של אנשים אחרים. וודא שהמברשות שלך יכולות להתייבש לפני צחצוח השיניים. לאחר 24 שעות, המברשות הונחו במרק הבשר האיטי של רוברטסון ועיבדו אותן.

אחרים, לעומת זאת, סבורים שזה לא מנומס לא לנקות פסולת אורגנית בעת שימוש במברשות אסלה. אנו אוהבים לנקות בעזרת זיפים המוסתרים בעיצוב מיכל מברשת האסלה OXO Good Grip Compact.

המחסן שלה נפתח על הגב

כדי לאפשר למברשת להתייבש לפני השימוש. סוגריים לקיר שימושיים במיוחד אם יש לכם חיות מחמד בבית ורוצים לנקות את הרצפה מבלי להזיז את מברשת הלואו. צרף חבילה של 3 StickOnPods, ארגונית דבקה קטנה לאחסון Q-Tips, לק ועוד, לדלת הארון שלך וצפה כיצד שטח האחסון בחדר האמבטיה גדל תוך שמירה על הקוסמטיקה שלך נקייה ובהירה.

לתלות פתרון אחסון לאמבטיה מוכן קל כמו לחבר אותו לקיר או לדלת ולהזרק מחליקים, ספריי שיער, מברשות איפור, מברשות שיער ומוצרי יופי אחרים.

רעיונות קטנים לאחסון חדרי אמבטיה הם בעלי חשיבות מכרעת

לכן חשוב היטב בעת הגדרת הכיור ובחר ארון שאינו תופס שטח רצפה, כפי שהזכרנו קודם. עיצוב חדר אמבטיה קטן נקבע על ידי מיקום צינורות הביוב ומיקום האסלה (ניתן כמובן להזיז את האסלה ליצירת יותר מקום, אך זה עולה יותר).

כל מה שאתה צריך לחדר אמבטיה קטן

הוא שירותים, כיור, אמבטיה ומקלחת. אתה חופשי לעשות מה שאתה רוצה עם המרווח בין כפתורי הקיר, והדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות הוא לבנות ארון קטן מובנה כאחסון בונוס לאמבטיה. כפי שראית, שטח אחסון הוא המפתח לחדרי אמבטיה קטנים, והוא גם תכונה עיצובית מסוגננת.

לפעמים יש לנו מזל ויש לנו הרבה מקום בחדר האמבטיה וחלל אחסון

אבל לפעמים אנחנו דיירי הדירות צריכים להתמודד עם המציאות של חדרי אמבטיה זעירים. לדוגמה, כיור טוב בחדר האמבטיה לא חייב להיות ענק, אבל אתה צריך הרבה מקום לשטוף ידיים, לצחצח שיניים ולשטוף את הפנים. בין אם מדובר בדגמי שירותים דקים עם מעקות מגבת או אחסון לאמבטיה, כמה סנטימטרים נוספים או הפחתה בחבילה ותחושה יכולים לעשות את כל ההבדל בחדר אמבטיה קטן.

Related Posts