כמה עולה להטעין רכב חשמלי בבית

הרשימה הבאה מראה כמה עולה לנהוג ברכב חשמלי 100 קילומטרים, בהתבסס על מחירי החשמל הממוצעים, בכדי לקבל בממוצע כמה קילוואט שעות (קוט"ש) כדי לנהוג ברכב חשמלי 100 קילומטרים.

אתר EPA גם מאפשר לך להתאים את עלויות הטעינה הצפויות עבור הבית שלך בהתאם למספר הקילומטרים שאתה נוסע בשנה נתונה ותעריף החשמל שלך בקוט"ש

כדי להעריך את עלות הטעינה הביתית, הכפל את רכביך ב- kWh לכל 100 מייל כדי למצוא את מחיר החשמל עבור השעה שאתה גובה. לדוגמה, הנחת 1,000 קילומטרים בחודש על הרכב שלך ותשלום 10 סנט לשעה קילוואט חשמל תגרום לחיוב חשבון הטעינה של הרכב החשמלי הביתי שלך בחשבון שבו 3/4 קילומטר שווה לקילוואט-שעה.

אם אתה מכפיל את מחיר החשמל שלך ל -20 סנט לקוט"ש, עלויות הטעינה של הרכב החשמלי שלך יהיו 50 עד 66 $. סוללה של 40 קוט"ש טעונה בחשמל, למשל, עולה בטקסס 11.4 סמ"ק לקוט"ש, בעלות ממוצעת של 4.56 דולר לטעינה.

בין אם אתה טוען מכונית חשמלית ביתית או תחנת טעינה ציבורית

העלות משתנה בהתאם אם אתה טוען ברשת טעינת תעריפים, אם אתה משתמש בסוללה גדולה יותר וכמה אנרגיה אתה צריך. בארצות הברית, בעלי מכוניות חשמליות בדרך כלל מבצעים כיום 80% מהטעינה בבית, מה שמגדיל את עלויות החשמל.

בתנאי שיש לך מוסך וגישה לרשת החשמל

טעינת רכב חשמלי בבית היא הדרך הנוחה והמשתלמת ביותר להטעין מכונית חשמלית. עם תחנת טעינה לרכב EV, תוכלו לטעון את המכונית בזמן העבודה, ובעלי רכבים רבים אף פעם לא מתקרבים למצות את אספקת החשמל של רכביהם. רוב נהגי הרכבים החשמליים, כולל רכבי חשמל היברידיים (PHEV) ו רכבים חשמליים (EV) מטעינים את רכביהם באמצעות מטעי AC שלב 1 או AC שלב 2
כדי לבדוק מידע על עמדת טעינה לרכב חשמלי יש להעיף מבט ב- evcar.co.il

כאשר אתה קונה מכונית חשמלית, אתה יכול לטעון אותו בבית עם ספקי כוח לרכב חשמלי ברמה אחת (EVSE) עם שלך שקע קיים או מעגל סניפים ייעודי, ככל שתוכל. ציוד שירות לרכב חשמלי (EVSE) דורש מטען חיצוני ברמה 2, שיכול לעלות בין 300 $ ל -1,200 $.

מי שחושב על רכב חשמלי רוצה לדעת איך הרבה עולה להתקין תחנת טעינה לרכב חשמלי. Homeserve מעריכה את עלות התקנת תחנת טעינה ברמה 2 ב -1,200 דולר, כולל התקנה והפעלה של מכשירי חשמל חדשים.

כאשר אתה מקבל החלטה לגבי המכונית המשפחתית הבאה שלך זה יכול מיטה יעיל לדעת את המחיר האמיתי של טעינת מכונית חשמלית במקום טנק רגיל

בניגוד למכונית בנזין או דיזל, שבה ניתן לשקול מחיר דלק בחזית, ישנם משתנים רבים בעלות של מכוניות חשמליות מוגזמות והכלאות פלאגין. בין אם אתה מסתכל על מכוניות חשמליות או גז, קצת מחקר מוקדם על עלויות וגובות עלויות גז יכול לעזור לך לקבל החלטה מושכלת.

אחד המכשולים העיקריים עבור רוכשים פוטנציאליים של רכבים חשמליים

הוא חוסר הוודאות לגבי אופן הפעולה של הטעינה ומה תהיה השפעתה על תקציביהם וחייהם. רוב השירותים מציעים תעריפי זמן שימוש (TOU) כדי להפחית את עלות הטעינה של רכב בבית, במיוחד כאשר הוא טעון בשעות השיא.

עלות החשמל משתנה

אך העלות הממוצעת של החשמל היא 16,58 סנט לקוט"ש בקליפורניה. אז טעינת סוללה של 40 קוט"ש עם טווח של 150 מייל תעלה 4.42 סנט לקילומטר, או 6.63 דולר לטעינה. אחת מרשתות הטעינה הציבוריות הפופולריות ביותר, שמחייבת חברים 1.50 דולר לשעה עבור טעינה ברמה 2 ו- 26c לדקה עבור DC Fast Charge בקליפורניה, 4 בקצב זה, תטעין את הסוללה בעלות של 8C לכל קילומטר עבור רמה 2 או 9C / מייל לטעינה מהירה של DC. עם טווח ממוצע של 25 מייל לשעה, טעינה ברמה 2 במחירים הנ"ל תעלה 240 עד 360 דולר, לעומת ההערכה של ה- EPA של 215 דולר לנהיגה על שברולט קרוז המונעת בגז 25 קילומטרים.

מכונית חשמלית טעונה במלואה עם 60 קוט"ש תעלה בין 900 ל -990 יורו, בהתאם למקום מגוריך, ומציעה טווח של כ -200 קילומטרים.

אם אתה טוען רכב חשמלי בבית

חישוב עלות הטעינה היחידה פירושו הכפלת מספר הקוט"ש המשמש לטעינת הסוללה בעלות לקוט"ש. לדוגמא, הנחת 1,000 קילומטרים בחודש על הרכב שלך ותשלום 10 סנט לקילוואט-שעה עבור חשמל תגרום לרכב החשמלי הביתי שלך לגבות חשבון בין 25 $ ל -33 $ לחודש (בהתבסס על חישוב שבו 3/4 קילומטר שווה לקילוואט -שָׁעָה). כדי לחשב את עלות הטעינה של מכונית חשמלית, פשוט הכפל את העלות בקילוואט-שעות בקיבולת המרבית של הסוללות.

אם אתה לא תמיד יכול להתמודד עם כבל טעינה ברמה 1 התואם לשקע הבית שלך אם אתה צריך לטעון את הרכב שלך

אתה יכול לקנות מטענים ברמה 1 במחירים של 180 עד 300 $ בהתאם למורכבותם ולמורכבותם. תחנות טעינה ברמה 2 יכולות לטעון סוללת EV תוך כרבע מהזמן שמטען רמה 1 לוקח, מה שהופך אותן למטענים הטובים ביותר לאנשים שקונים מכוניות חשמליות. בתוך 30 עד 45 דקות, תחנות טעינה ציבוריות ברמה 3 יכולות להביא מצבר לרכב חשמלי ל -80% מיכולתו, המכונה גם DC Fast Charge או DCFC.

ישנם שלושה סוגים בסיסיים של תחנות טעינה חשמליות, המכונה גם ציוד שירות לרכב חשמלי (EVSE). הם נעים בין תחנות טעינה פשוטות למורכבות שתוכל להתקין בבית או במוסך שלך.

Related Posts