מנעולן רכב

מנעולן רכב – כל מה שצריך לדעת

כיצד מנעולן רכב בא לשרת אותך ?

בסופו של דבר כמעט כל בעל רכב מאבד את מפתחות הרכב בנקודה כזאת או אחרת. לחלק נגנבים מפתחות הרכב, כאשר לאחרים מתקלקל הסוויץ' או המפתחות נשחקים או נשברים. מנעולן רכב הוא מנעולן, אשר מתמחה במגוון של פעולות הנותנות תמיכה למנעולי הרכב. מהמנעולים החיצוניים כמו המנעול של תא המטען, וכלה במנעולים של הדלתות, מכסה המנוע והסוויץ'. פורץ רכב דואג לעוד אספקטים של מנעולנות רכב כמו חילוץ עצם זר מחור המנעול, פריצת רכב,ניתוק קודן, שהתקלקל, שכפול מפתח וקידוד מפתח עם אימובילייזר.

מדוע יש צורך במנעולן רכב?

בימים הטובים כאשר הרכבים היו טיפשים, והמכניקה הייתה פשוטה ודי מובנת, יכולת לצאת בזול אם החלטת לשחק עם מנוע הרכב או מנעולי הרכב בשיטת עשה זאת בעצמך. אחד החסרונות של הקדמה בתחום הרכבים, הוא, שכבר שום דבר אינו פשוט יותר ברכב. המערכות הפכו להיות כל כך חכמות ומורכבות, שהקדמה והנוחות, כבר הפכו את שיטת "עשה זאת בעצמך" לבלתי אפשרית. מלבד העובדה שהחלקים המקוריים של הרכב נהיו יותר ויותר יקרים, אם שיחקת במנעול של רכב והרסת אותו, אתה צריך להזמין מהחברה מנעול חדש, להתקין אותו או לשלם למישהו, שיתקין אותו. ברוב המקרים זה פשוט יותר, חכם יותר ומשתלם יותר לאיש מקצוע לטפל ברכב שלך. במקרה של מנעולי הרכב מדובר במנעולן רכב. חברת מנעולנים מחזיקה ברשותה מנעולני רכב. מנעולני רכב אלה הם ניידים ומגיעים אליך, הלקוח, כדי לתת לך טיפול במקום. עם רכב מצויד מאלף עד תו, מנעולן רכב יטפל לך בבעיה במקום בצורה מקצועית, וכל זאת יעלה הרבה פחות כסף, מאשר היה עולה לך דרך הסוכנות.

מה יכול מנעולן רכב לעשות בשבילך?

מנעולן רכב אמון על מגוון רב של פעולות בתחום מנעולנות הרכב ברכב. מנעולן רכב של חברת מנעולנים יכול לעשות עבורך את הפעולות הבאות: פריצת רכב, החלפת מנעול לרכב, התקנת מנעול לרכב, תיקון סוויץ', ניתוק קודן, תכנות שלט לרכב, שכפול מפתח לרכב, קידוד מפתח לרכב עם אימובילייזר, התאמת מנעולי הרכב למפתח חדש ועוד.

פריצת רכב על ידי מנעולן

מנעולן רכב של מקצועי מחברת מנעולנים מורשים יכול לבצע עבורך פריצת רכב. ישנם המצבים המעצבנים בהם אנו נתקעים מחוץ לרכב בלי מפתח או עם מפתח תקוע בתוך הרכב, ואנו צריכים לפתוח את הרכב ולהתניע אותו. מנעולן רכב, יוכל לפרוץ את רכבך במהירות ובמקצועיות ובלי לגרום נזק לדלת או לשמשת החלון. מנעולן רכב של חברת מנעולנים ישמח להגיע אליך במהירות המירבית לפרוץ את רכבך ללא נזק ובמהירות.

Related Posts