איך מבצעים מדידת דירה

כשאתה חוזר הביתה, ישנן סיבות רבות מדוע חשוב לדעת כיצד לחשב את הצילומים המרובעים שלך. אם אתה נשאל על ידי אדם לגבי גודל מרובע ברוטו של הבניין שלך, חשוב לברר את שיטת המדידה המדויקת. בעת חישוב מטרים רבועים של ביתך, עליך להיות מדויק ככל האפשר, מכיוון שמספר זה יכול להשפיע על ערך הבית שלך. חשוב שתהיה מדויק בחישוב שטח המגורים ברגל מרובע, מכיוון שהתקן למדידת חומר רגל מרובע אינו זמין, והמספרים יכולים להיות מושפעים מערכי שטח המגורים.

בעזרת מחשבון זה תוכלו לחשב את המטר המרובע של חדר יחיד ולחשב את כל פנים הבית שלכם

הוסף מספרים אלה עבור כל חדר כדי לקבל את נתוני הריבוע הכוללים עבור הדירה שלך. צרו עותק של תוכנית הקומה והדפיסו גליון עבודה בהתאמה אישית אם ברצונכם למדוד את כל החדר שלכם. סיפקתי מחשבון למעלה, כך שתוכל למדוד בית שלם ולמדוד את כל החומרים לפרויקט בצורה מדויקת, ללא קשר לחדר או צורת החדר, או לקבל מידה מדויקת של חומר לכל פרויקט.

כל שעליך לעשות הוא למדוד את האורך, הזמן והרוחב כדי למצוא את התמונות המרובעות של כל חדר, יש להשתמש בתהליך זה לכל גודל החדר. הכפל את אורכי החדרים ברוחבים כדי לחשב אם החדר הוא מלבני או מרובע, או שניהם.

אם אתה תקוע בכריכה עם סרט מדידה

דרך טובה למדוד חדר היא קלה כמו שכיבה על הרצפה. אם אתם גרים בדירה עם מלבנים מושלמים, תוכלו למדוד את האורכים והרוחבים ולהכפיל את שני המספרים. אתה יכול גם לפרוץ סרט מדידה או מכשיר מדידה בלייזר כדי לקבל מדידה אם אתה רוצה.

אם ברשותך חוזה שכירות הכולל את גודל הדירה שלך

בעל הבית שלך יציין את אופן החישוב אם הערכים שאתה מציין מצוינים. בחר את צורת החדר שלך ולחץ על כפתור החישוב כדי לקבוע את שטח החדר למטר מרובע. לאחר שבחרת את הצורה שלך, המחשבון יבקש ממך לבצע את המדידה הדרושה לך כדי לחשב את החומר המרובע. הזן את המדידה שלך ובחר את "צורת החלל" ולחץ על "חשב" בצד ימין.

לפני שאתה מבקר פיזית בביתך ומבצע את המדידה בעצמך, מומלץ לוודא שהמספרים נכונים לפני שאתה מבקר.

אם אתם גרים בשתי דירות וצד אחד נמצא בקצה הבניין והמגרש בפינה

תוכלו למדוד את הקיר החיצוני מהקיר האמצעי לקיר הפנימי של דירתכם ולמדוד משם . אדריכלים רבים משתמשים בשיטת המדידה המרובעת שלהם ANSI, אך באמצעותה מודדים את הקירות החיצוניים. מכיוון שהמדידה החיצונית של בית כוללת את הקירות והחדר, מדידת הקירות החיצוניים תציע לכם אזור מגורים באמת. בנושא החדרים, עליכם להשתמש גם באפשרות למדידת היקף כל חדר, החל בבדיקה עד כמה התקרה גבוהה בכל חדר (ברוב הדירות היא תהיה אחידה). שיטת AN SI יכולה למדוד את החומר המרובע מבפנים ומבחוץ, ואדריכלים רבים השתמשו בו בתכנונם.

המדידה ברגל מרובעת היא מעורפלת, מכיוון שעליך להגדיר את השיטה בה משתמשים בצירוף המ"ר לרשימת דירות.

אם אתה צריך לדעת את הממדים של חדר בבית שלך, אתה לא צריך לקבל סרט מדידה. זו כנראה השיטה האינטואיטיבית ביותר למדידה עם קלטות, כידוע ממדידת רגליים בחדרים, אך זו לא השיטה היחידה.

גודל המסדרונות בדירתך קובע היכן יוכלו להיות ממוקמים החדרים בדירה. אם חשוב למדוד את מעבר הכניסה, עליכם למדוד גם כל חדר כאילו היה בו חלון, דלת או ארובה, מכיוון שחשוב שתמדדו כל מעבר וכניסה.

כדי לחשב את המ"ר של החדר, הכפל את המידות של שני קירות מנוגדים באורך ורוחב החדר. כדי למדוד את החלל – הצילומים של כל חדר בדירתך – למדוד את אורכו, רוחבו וגובהו, כמו גם את רוחבו, גובהו ואורכו. ברגע שאתה יודע כמה צעדים אתה צריך לעשות, הכפל באורך כפות הרגליים ובוואלה שלך, אתה יודע עכשיו את הממדים של כל חדר. הסיפור מסתיים במדידות שלקחת: מטר מרובע של חדר, רוחב של שני קירות מנוגדים וגובה של קיר ממול.

אם אינך מכיר את הצילומים המרובעים של ביתך הנוכחי

בקש סרגל או סרט מדידה כדי לפרק את הכל בשבילך. אם תקני המדידה הקבועים אינם קיימים, יכול להיות קל מדי לא לפגוע במצלמות שלך, מה שקרה לי אינספור פעמים. גם אם אולי אינך יודע כמה מדה יש לך כבר, זה יכול להיות קשה לדעת כמה צעדים אתה צריך או באמת צריך לנקוט כדי ליצור את הבית החדש שלך.

Related Posts