שיפוץ אמבטיה לפני ואחרי

כל זה הושג למרות אזור האמבטיה הקטן ביותר. הפסיפסים האפורים והלבנים יחד עם הקיר הלבן הופכים את חדר האמבטיה לחלל אלגנטי ומודרני. מדהים איך אריחים חדשים, ראש מקלחת מחודש וכיור קומפקטי יכולים להחיות את חדר האמבטיה. האמבטיה החדשה עם רגלי הטפרים והצבעים הנועזים יצרו חלל מחודש מואר ונקי.

חדר האמבטיה החדש נראה נהדר ואני רוצה לציין כאן שהאיור הוסר והוחלף בכיור צמוד קיר

בחדר האמבטיה, פריסת הכיור הכפול החדשה מציעה יותר מקום לשיפוץ. אח לאחר העיצוב המחודש, שולחן האיפור המרחף מוסיף טונות של מרחב ויזואלי, בעוד התאורה החדשה מעל המראה משתקפת על פני החדר. כיור חדש, צבע, מראה ויצירות אמנות מחדשות את החלל, אבל מה שהופך את החדר הזה הוא קיר האריחים המשושים השחורים במקלחת.

אם חדר האמבטיה שלך עושה רושם רע, קבל השראה מהשיפוץ הזה, אשר עודכן עם אריחי פסיפס לבנים אלגנטיים ואריחי מקלחת מודגשים בדוגמת שחור ולבן.

כחלופה נוספת לכרום ישן ומשעמם, חדר האמבטיה הזה משתמש גם ברזים ומקלחות שחורות מט, שהם ממש פריכים לדעתי. לקח להם זמן למצוא ידיות דלת שחורות תואמות, פמוטים ומחזיקי גלילי נייר כדי להשלים את המראה.

יש עכשיו ארון מצעים גדול עם מגלשת מצעים ותא מקלחת חדש מזכוכית. חדר הרחצה של האבוקדו בבית זה עוצב מחדש לחלוטין עם מקלחת זוגית מרהיבה, ריצוף עץ מודרני וכיור גדול.

הבעלים של חדר האמבטיה עשה זאת בעצמך פשוט החליפו את האריחים הבהירים בחיפוי עץ אופקי קלאסי

בעזרת HGTVshosts צ'יפ וג'ואנה גיינס, חדר הרחצה הראשי הזה נראה הרבה יותר גדול עם חיפוי לבן, ארונות לבנים, ואף אריח שחור אחד. לפני ש-HGTV שיפץ את חדר האמבטיה המשעמם הזה, היה חסר לו מקום ואישיות. החל מריצוף מדהים לריצוף עצמי ועד אריחי מקלחת כחולים מדהימים, החלל הזה מעורר השראה.
לעוד מידע בתחום של שיפוץ אמבטיה לפני ואחרי באפשרותך לבקר באתר kablanim10.co.il

באמצעות שיפוץ זה, תבינו את כוחו של חדר האמבטיה הלבן. הקירות התכלת יוצרים אפקט מרגיע, ויש פחות עומס, והחלל כולו נראה גדול יותר.

כפי שניתן לראות ב-HGTV

בעלי בתים קיוו ליצור חדר אמבטיה גדול עם מקום למקלחת. בעל הבית הוסיף מקלחון שמפו וסבון באמצעות אותה דפוס אריחי בטון. דבי השתמשה גם באריחי רכבת תחתית קלאסיים של ביאנקו דולומיט על קירות המקלחת והוסיפה לדיס אפור כהה כדי לתת לו ניגודיות עדינה. עבור חדר אמבטיה קטן ללא חלונות כמו זה, אריחי שיש לבן היו בחירה מצוינת להוסיף בהירות ועניין מבלי להכביר.

שינוי פריסת ה-Wow הזה ליצירת חדר אמבטיה ראשי חדש יש את אותו אפור היסטורי גם ברשת האריחים המלבניים וגם בעיצוב האריחים התלת-ממדיים.

בין אם אתה מעדכן את חדר האמבטיה שלך כך שיתאים לסגנון

פונקציונליות או שניהם, המועדפים האלה לפני ואחרי יתנו לך הרבה על מה לחשוב. להשראה נוספת, בדוק את גלריית העיצוב שלנו ואת לוחות Pinterest עבור אריחי אמבטיה, אמבטיות הורים ושיפוצים קטנים בחדר האמבטיה.

הנה 15 משיפוצים ושיפוצים של חדרי אמבטיה המועדפים והקלים להעתקה שייראו נהדר בכל בית

בין אם החלל שלך גדול או קטן, תן לעדכוני האמבטיה המדהימים האלה באינסטגרם להוות השראה לפרויקט הבא שלך. בדוק את הפרויקטים לפני ואחרי כמה פרויקטים מוצלחים של שיפוץ אמבטיה (ואיך הם נראו לפני כן) להשראה.

כפי שניתן לראות, לפני השיפוץ חדר האמבטיה נראה צפוף ועלוב. השירותים המקוריים היו ממוקמים קרוב מדי לדלת השירותים, מה שהקשה על הכניסה והיציאה מהחדר. מוזרות מהנה נוספת שחדרי האמבטיה הללו חלקו במקור הייתה הכיור בצורת כיור.

הכל בחדר האמבטיה הזה היה זקוק לתיקון או להחלפה

והעיבוד המחודש הזה פתר את הבעיה הזו. לפני שהתחלנו את השיפוץ הזה, מעולם לא ריצנו שום דבר לפני כן – ומשום מה חשבנו שיהיה נחמד לרצף את כל המקלחון, קירות האמבטיה ורצפת האמבטיה. אחלוק עוד כמה תמונות של החלל המוגמר (לאלו מכם שעדיין לא ראו אותו טריליון פעמים), אבל קודם כל, בואו נסתכל שוב על חדר האמבטיה הזה מיד אחרי שעברנו לגור. נראה כמו בחורף 2014 עד ששיפצנו אותו בנובמבר 2016.

לקחנו את חדר האמבטיה הזה כחלק מאתגר החדר ב-$100

מה שאומר שהגדרנו לעצמנו תקציב של 100$ וחודש כדי להתגבר עליו עם (ברור שאנחנו אוהבים את האילוצים כשזה מגיע לשיפוץ חדר האמבטיה שלנו…) ואני כל כך שמח שעשיתי זאת. למרות המבחר המוזר של רהיטים בחדר האמבטיה הזה, ידענו שזה יכול להיות משהו יוצא דופן (והתראה על ספוילר, אני מרגיש אותו דבר לגבי חדר האמבטיה הראשי בביתנו החדש, כל כך נרגש).

"כשקיבלנו את המפתחות ביוני

חדר המקלחת הקטן הזה היה חדר האמבטיה הראשי", אומרת הבעלים רייצ'ל. זה החלל הקטן ביותר, לא רצינו להיפטר מהאמבטיה, למרות שלעולם לא השתמשנו בה. אחד המאפיינים האהובים עליי בחדר האמבטיה שלנו הוא הנישה בקיר, שהייתה תוספת נהדרת לאחסון כל מוצרי הטואלטיקה ומוצרי טיפוח השיער שלנו, בנוסף אני אוהב שזה שובר קצת את אריחי הרכבת התחתית.

כשמדובר בשיפוץ וחידוש חדרי אמבטיה

יש כאן הרבה מקום. הסרטון הזה מדבר על רעיונות לחדר אמבטיה קטן, אז אם אתם מתכננים לשפץ אחד זה מושלם. הפוסט הזה מראה לנו שכל חדר אמבטיה קטן יכול להיות פרקטי ופונקציונלי יותר, ואני באמת מקווה שהשיפוץ הזה נתן לכם השראה כמוני.

לפני הצלילה לשיפוץ חדר האמבטיה שלך

הקפד לקחת השראה מהצלחות העבר. חפש שום דבר מלבד מקור ההשראה החשוב הזה לפרויקט שיפוץ / שיפוץ חדר האמבטיה שלך. פרויקט שיפוץ חדר האמבטיה של ילדים זה עדות לבחירות השיפוץ החכמות שלך. שיפוץ חדר אמבטיה זה לא רק הפשטת חפצים ישנים והנחת אריחים לבנים בכל מקום.

בחדר האמבטיה של הבית הזה משנות הארבעים היו אריחים כחולים מקוריים ויפים

אבל בשילוב עם קירות כחולים כהים ותאורה עמומה למדי, החדר הרגיש קטן וחשוך. לאחר המהפך של קייטי, חדר האמבטיה הקטנטן שלה היה מקושט באריחים המושכים את העין, צמחים צבעוניים וארון אפור פרקטי סביב הכיור.

לאחר שמצאה את Gumtree עבור פרויקט ה-DIY שלה

אלישיה הפכה את חדר האמבטיה הזה לחלל מסוגנן לכל המשפחה. במקום להגביל את מראה המקלחון, הוא בחר לעטוף את כל חדר האמבטיה ב-Wetwall מכיוון שקל לנקות אותו ואין צורך לצבוע אותו. כדי לפנות מקום ליחידת האיפור הכפולה החדשה, צ'לסי ידעה שהיא תצטרך להרחיב את קיר האמבטיה הקיים.

Related Posts