קמגרה הוראות שימוש

ויאגרה היא אחת התרופות הידועות ביותר לבעיות זיקפה, אך יש הרבה יותר מה לדעת על הגלולה הכחולה הקטנה הזו מאשר להשתמש בה כראוי כדי לנצל אותה באופן מלא ולהימנע מתופעות לוואי לא רצויות. אם אתם נוטלים ויאגרה בפעם הראשונה או נוטלים אותה זמן מה, הנה כמה טיפים לוודא שהיא פועלת היטב כשאתם זקוקים לה, כולל נטילה עם מים או חלב. אין להשתמש בקמגרה עם חלב ויש ליטול אותה רק בשילוב עם תרופות אחרות כמו פרוזאק, פרוסטגלנדין, גטוראדה וכו '. ניתן למרוח את הג'ל על איבר מינו אם אינך רוצה ליטול את הגלולה מבלי לשטוף את עצמך במעט מים.

כאשר לוקחים טבליות של קמגרה 100 מ"ג לפני או אחרי פעילות מינית מתוכננת

הם מעכבים ייצור של חומר כימי בשם cGMP, המיוצר ברקמת הזיקפה של הפין במהלך עוררות מינית. פעולה זו מאפשרת זרימת דם לרקמת הפין וגורמת לזקפה. מעכב PDE5, ולכן, עם ג'לי אוראלי של קמגרה, אתה יכול להפוך את קמגרה לטבעית לחלוטין עבור זקפות. ברגע שיש לך זקפה קשה לאחר זמן מספיק, היעזר בתרופה זו והיפטר ממקבילה המותג שלה, פרוזאק, או תרופות אחרות כגון ויאגרה או Gatorade. זה עוזר לשמור על נוכחות של c GMP ברקמת הפין על ידי מניעת הרס Pde5. לכן, זה הופך להיות הרבה יותר יעיל לייצר קדאי ולהפוך אותו ל"טבעי "לחלוטין עבור אורגזמות.

ג'מרה אוראלית של קמגרה היא מרשם – רק תרופות שאסור להשתמש בהן ללא אישור רופא. אין ליטול ג'לי לקמגרה דרך הפה לפחות 24 שעות לאחר המנה האחרונה של התרופה.
למידע מורחב על קמגרה הוראות שימוש נא לבקר ב-

כאשר תרופות כמו ויאגרה מאושרות בבריטניה

עליהן להוכיח שהן מכילות את מה שהן אמורות לעשות ולמעשה משפיעות על הגוף שלך. למרות שקמגרה הוא המותג הידוע ביותר, ישנם טיפולים רבים אחרים שיש בהם חלק מאותם חומרים פעילים. ניתן לרכוש ויאגרה ללא רישיון כגון קמגרה במחיר של בין 1.50 ל -3 p לטבלית ג'לי, תלוי בכמות הנרכשת.

למרות שוויאגרה קיימת בטבליות המכילות חומרים פעילים זהים לתרופות אחרות

כמו כדורי זיקפה, קיימת גם קמגרה במגוון צורות שונות. אמנם הרופא או הרוקח יכולים לבחור את הטבליות בהתאם למצבך האישי, אך בדרך כלל הם יגיעו בצורה של כדור יחיד.

התרופה כלולה בשקית

שתוכנה מיועד לשימוש חד פעמי וההשפעה נלקחת על ידי ג'ל אוראלי של קמגרה למשך 30 – 120 דקות. זה לא אותו דבר (למשל כמו התרופה סילדנאפיל), אם כי יש הבדלים מסוימים בכמות החומר הפעיל, כמו גם בתופעות לוואי אחרות. קמגרה טוענת שהיא מכילה יותר מ -1,000 מרכיבים פעילים יותר מוויאגרה, אך היא מכילה פחות מ -10% מהמרכיב הפעיל שלה.

Related Posts