נוטריון בספרדית איך הוא עובד

נוטריונים במרכז העיר מסייעים בתרגום ואישור מסמכים לשימוש במדינות דוברות ספרדית. הם מספקים חנות חד פעמית לענייניהם האישיים והעסקיים של לקוחותיהם במדינות אלה על ידי הבטחת אימות ותרגום ייפוי הכוח הספרדי הדו-לשוני והמסמכים הרשמיים, תרגומים ותרגומים מוסמכים של תרגומים נוטריונים, לגליזציות, לגליזציות וניסוח של מסמכים הנדרשים על ידי שגרירויות וקונסוליות כגון תצהירים. הנוטריונים, שהם החלק השני של המשפט הספרדי מעבר לעקרונות היסוד בתחומים כגון עזבונות, רכוש, חוזים ודיני חברות, הם מדריך מעשי המתמקד בתיעוד עסקאות מסוימות.

אם נדרש מתרגם קנדי מוסמך לצורך אימות התרגום

הפוך אותו למתרגם ואמת את שפת המסמך עם המקבילה של נוטריון או עורך דין ציבורי. הנוטריון, עם זאת, מפרסם את המסמך. נוטריונים שיש להם שאלות לגבי מסמך שנכתב בשפה אחרת מוזמנים למצוא נוטריון שמבין את השפה הזו בקונסוליה.

נוטריון

הוא מומחה במערכת המשפט הספרדית, ומשימתו העיקרית היא לאשר מסמכים ספרדיים ולוודא שחוזים פרטיים עומדים בקריטריונים משפטיים מסוימים. באשר למשימותיהם ואחריותם, לאזרחים ויועצים משפטיים ניתנת הזכות לבצע אישורים פומביים לגבי כל ההיבטים של המשפט הפרטי ולהכין מסמכים הנוגעים לפעולות משפטיות וחברות בצורה מדויקת בהתאם לאינטרסים של לקוחותיהם. נוטריונים ספרדים מרוויחים את שכר הטרחה שלהם מאנשים פרטיים וחברות, אך הם גם פקידים שממלאים תפקיד ניטרלי בניסוח ופיקוח על סוגים רבים של חוזים בספרד.

נוטריון בספרדית

עם זאת, נוטריונים מקבלים הכשרה ויודעים כיצד לציית לחוקי המדינה המעניקים להם אישור לאמת את זהותם של אנשים, לחתום על מסמכים, להישבע ולבצע פונקציות נוטריון אחרות. תרגום שגוי של "נוטריון" ל"נוטריון "אינו נכון ומטעה, שכן דוברי ספרדית רבים רואים באדם כעורך דין בעל רישיון לעסוק בעריכת דין ומתן ייעוץ משפטי.

הוא כה רציני עד שחוק הטקסס אוסר על תרגום מילולי של המונח "נוטריון" לספרדית. על פי נתוני איגוד הנוטריונים האמריקאי, ההבדל בטרמינולוגיה בנוגע לכוח בעייתי במיוחד עבור כל מי שמקדם את עצמו כ"נוטריו פומביו "בחלקים של ארצות הברית עם אוכלוסיית מהגרים גדולה של מקסיקו ומדינות אחרות באמריקה הלטינית. ברוב המדינות בהן חוקי הנוטריון אוסרים את השימוש במונח "נוטריו פובליקו" או במונח הלא-אנגלי המקביל בכרטיסי ביקור, פרסומות, הודעות ושלטים (למשל

חוקי המדינה אינם אוסרים על נוטריונים לאשר מסמכים שהם לא באנגלית נוטריונים הם רשויות רגולטוריות חשובות המבטיחות שהתיעוד בספרד נכון

נחשב לאותנטי וניתן להוכיחו בבית המשפט. לא לכל המדינות יש נוטריונים שבודקים מסמכים, כמו בספרד.

מעשה של נוטריון מוגבל לאישור נוטריוני של מסמכים משפטיים והעובדות שהנוטריון מבצע

או עובדות הניתנות לתפיסה והוכחה. יש לחתום על מסמכים שיש לרשום בפנקס, כגון פנקס מקרקעין, בפני נוטריון. חתימת הנוטריון נדרשת על ידי הצדדים על פי מספר DNI (NIE) (במקרה של זרים בספרד), ייפוי הכוח המקורי (אם קיים) וכל המסמכים הנדרשים על פי חוק ובוצעו בחתימה נוטריונית. או אישור השטר הנוטריוני.

ההבדל העיקרי בין הנוטריון המקסיקני לנוטריון טקסס

הוא שהאחראי אחראי לחוקיותו ותוכנו של המסמך, בעוד הנוטריון בטקסס מאשר את זהותו של החותם. על פי חוקי המדינה, על המלווים להיות בעלי טפסים מסוימים המאושרים על ידי ועדת נוטריון תקפה, דבר החיוני לאדם החותם על מסמך ההלוואה. הנוטריון אחראי גם להבהרת האמת בתעודות הנוטריוניות שהשלים, המצביעות על כך שאדם, בעת הופעתו לפניו, חתם או אישר את חתימתו על המסמך במועד הנקוב.

בארצות הברית נוטריון ציבורי מנסח מסמכים, נותן ייעוץ משפטי, מיישב מחלוקות ושומר מסמכים בארכיון. ההמלצה הכללית שלנו היא לתרגם "נוטריון" עם "fedatario", המונח הספרדי של פקיד מורשה לאשר את הלגיטימיות של חתימה או שבועה.

ההבדל העיקרי בין עורכי דין ונוטריונים בספרד

הוא שעורכי דין מתמודדים עם מסמכים פרטיים כגון חוזים ומייצגים לקוחות בהתדיינות משפטית, למשל. על פי החוק הספרדי יש להמיר חתימה נוטריונית מחוזה פרטי למסמך ציבורי או לרשום בפנקס מקרקעין, אך בסופו של דבר החתימה הנוטריונית בספרד היא ערך בפנקס המקרקעין, הגרסה הספרדית של פנקס המקרקעין. ההבדל הגדול הוא שאתה לא יכול לרשום את התואר שלך בספרד, אך נוטריון ספרדי יכול להיות עד למכירה.

על פי החוק הספרדי, נוטריון יכול לבצע את ההליך שנקבע רק אם הוא מוסמך לכך. הדרך הפשוטה ביותר להעניק לעורך דין ייפוי כוח זה היא לחתום אצל אחד הנוטריונים בספרד, כפי שעשתה הקונסוליה הספרדית בבריטניה, או לקבל נוטריון בריטי בהאג או אפוסטיל. יחד עם זאת, באנגליה, אזור רחוק ממרכז השלטון הרומי, צמחה מערכת ייחודית המבוססת יותר על חוקי המנהג מאשר המשפט הרומי: כעת הנוטריו פובריקו הנוצרי המקסיקני הוא היורש של המערכת הרומית, בעוד הנוטריון הטקסני הוא הצאצא של בן דודו האנגלי.

 
למידע מורחב בנושא של נוטריון בספרדית איך הוא עובד באפשרותך לבקר ב- law-center.co.il

Related Posts