מה שצריך לדעת על נסח חברה ורשם החברות בישראל

הקמת עסק בישראל אינה תהליך קל וכרוכה באגרות ממשלתיות ובירוקרטיה. ניתן להקים סוגים שונים של חברות שיעשו עסקים בתוך ישראל, כמו חברות ביטוח, חברות שירותים פיננסיים ומוסדות פיננסיים.

חברות זרות שמבססות נוכחות בישראל יכולות לבחור בין שני סוגים של חברות: חברות בנות וסניפים. כחברה בת או סניף, נציג המשרד אינו צריך להירשם לבית המשפט לרישום.

החברה מיוצגת על ידי עורך דין והתהליך מטופל בדרך כלל על ידו, למעט רוב הבקשות. עורך הדין מייצג את החברה ובדרך כלל יטפל בעצמו בהתדיינות משפטית, למעט מרבית הבקשות.
לעוד פרטים אודות מה שצריך לדעת על נסח חברה ורשם החברות בישראל ונסח רשם החברות ניתן לבדוק כאן: webinfo.co.il

סניף מהווה חלופה מתאימה לרישום חברות אם החברה רוצה להיות נוכחת בפקיסטן מבלי להקים ישות משפטית משלה.

אם שימוש בלתי ישיר בחו"ל אינו אפשרי

החברה בישראל יכולה להיות הפיתרון הטוב ביותר עבור היזם. לנוכח הבחירה בין חברת בת לסניף, יש חברות זרות שמעדיפות להקים סניפים שיעשו עסקים מחוץ לישראל. בנקים ישראלים הקימו גם סניפים מיוחדים לתושבים זרים המעוניינים לפתוח חשבון בנק בישראל. זה חל גם על חברות מקומיות שיש להן בעלי מניות זרים והיא נחשבת לחלופה מתאימה לרישום בפקיסטן ללא צורך בישות משפטית.

אנו מייצגים לקוחות מקומיים ובינלאומיים המעוניינים להקים חברות חדשות בישראל ונשמח לסייע לך ברישום החברה שלך בישראל

אנו יכולים להציג בפניכם מסמך חברה של החברה הישראלית, הכולל רשימת נציגים רשומים, הון המניות שהחברה זכאית להנפיק, נושא כוחה של החברה ותיאור מפורט של המניות וההון. מניות שהונפקו על ידי החברות. במילים אחרות, כל אדם המעוניין לרשום חברה בישראל זקוק לדרכון ועליך להוכיח זאת. אם הבמאי או השותף אינם תושבים בישראל, תוכל להציג בפנינו עותק מהדרכון שלו. בנוסף, על בעל המניות ומנהל החברה הישראלית לחתום על המסמך ולאמת את חתימתם על ידי עורך דין ישראלי.

תהליך זה יהיה מסובך יותר מאשר רישום חברה בישראל ועשוי לדרוש תרגום מסמכים לשפה המתאימה

הקנצלר אינו מקבל מסמכים עסקיים באנגלית אלא אם כן העברית או הערבית היא השפה הרשמית של ישראל. אם כן, הקנצלר לא יקבל זאת, למרות שעברית וערבית הן שפות רשמיות בישראל.

אם ברצונך לרשום חברה בישראל

עליך לשלם אגרה לרשם באגרה. הקנצלר אינו מקבל מסמכים עסקיים באנגלית אלא אם כן העברית או הערבית היא השפה הרשמית של ישראל. רישום חברת בת זרה בישראל לוקח זמן רב יותר מכיוון שיש צורך להכשיר אותה ולתרגמה למסמך חברה, כולל תקנון. בשנת 2021 שכר טרחת רשם החברות הוא 20,000 שקל (3,500 דולר) לחברה, או 1,200 דולר בשנה לסניפים זרים.

על חברה לפנות לרשויות בבקשה לקבל רשות להתבסס כחברה זרה בישראל. על החברה למנות נציג מקומי בישראל לביצוע ההליכים הנוגעים להקמת חברה בישראל. ממשלת ישראל הטילה וטו על ההחלטה, כך על פי הודעת משרד החוץ.

ניתן לבקש עותק של תמצית אלקטרונית של הקובץ מרשם החברות בעברית ועשוי להכיל את השם

הכתובת, מספר הטלפון, כתובת הדוא"ל ומידע אחר של החברה. עותק של המסמכים והקבצים בפועל עשוי להיות מועמד לרשומות החברות בישראל, כולל מסמכים שהוגשו על ידי חברות ישראליות.

המסמכים מופקים על ידי רשות הארגון הישראלית עבור חברות בעלות שם אנגלי רשמי הרשום ב- ICA

הנהלים וההנחיות הקובעות מה לעשות כדי להשיג רישיון עסק זמינים באתר משטרת ישראל בעברית. אנו עשויים לספק לך עותק סרוק של המסמכים בפועל המועברים באמצעות שליח.

אם בעל המניות

הוא חברה בינלאומית, עליו לספק אישור רישום, המוסמך ומתורגם. אנו עשויים להנפיק לך אישור התאגדות של חברה ישראלית, הכוללת את שם החברה, כתובתה, כתובת הדירקטורים שלה ופרטי רישומה. חברות אינן מחויבות באופן חוקי לנהל רישום דירקטוריון, אך אנו יכולים לספק פרטים על הדירקטורים שלהם.

לאור זאת אנו ממליצים בחום למנות עורך דין המתמחה בדיני חברות להקמת חברות חדשות בישראל

אם אתה רושם חברה בישראל, פותח חברה ישראלית או שיש לך שאלות, אנא התקשר אלינו בטלפון 1-877-567-6555 או 1-888. 788 – 776 – 4357. עורכי דין ישראלים, אם הלקוח שלך מבקש ממך עזרה בהקמת "חברה ישראלית" כדי שהוא יוכל להקים אותה מבלי להגיע פיזית לישראל, ואנחנו מתנגדים לכך בתוקף. על בעל החברה שלך לא רק להגיע לישראל, אלא גם לחתום על המסמכים בפני עורך הדין הישראלי שלנו.

Related Posts