מה צריך לעשות בשביל להשיג התאמות בפסיכומטרי?

הקדמה: מהן התאמות פסיכומטריות?

התאמות פסיכומטריות הן השינויים שאנו מבצעים בסביבה על מנת להפוך אותה לטובה לבריאות הנפשית שלנו.

חלק מההתאמות הפסיכומטריות שאנו יכולים לבצע הן:

– שינוי התאורה והטמפרטורה של מקום העבודה שלנו

– כיבוי הודעות במכשירים ובדפי המדיה החברתית שלנו

– הפסקה מהעבודה כל שעה או שעתיים

התאמות פסיכומטריות חשובות על מנת לוודא שאישיות המועמד תואמת את דרישות התפקיד.

ישנם מבחנים פסיכומטריים רבים זמינים בשוק. הפופולריים שבהם הם DISC, Myers-Briggs Type Indicator, שאלון 16PF ומבחן EQ-i. מבחנים אלו עוזרים למעסיקים להבין טוב יותר את העובדים שלהם וגם לפתור בעיות פוטנציאליות שעלולות להתעורר בעתיד.

מבוא: התאמות פסיכומטריות ולמה אתה צריך אותן

התאמות פסיכומטריות הן דרך למדוד את האישיות שלך ולקבל הבנה כיצד אתה מתנהג במצבים מסוימים. מידע זה משמש לאחר מכן לביצוע שינויים באישיות שלך על מנת שתוכל להצליח יותר.

ישנן סיבות רבות לכך שהתאמות פסיכומטריות נחוצות, אך הנפוצה שבהן היא שאנו רוצים שאנשים ירגישו שהם עצמם ולא מישהו אחר. זה חשוב כי זה יכול להיות קשה לאנשים להבין מה הם רוצים אם הם לא יודעים מי הם באמת.

הסוגים הנפוצים ביותר של התאמות פסיכומטריות כוללים:

– אישיות: כמה אתה יוצא או ביישן, כמה אסרטיבי או פסיבי אתה יכול להיות

– ערכים: סדרי העדיפויות שלך ומה שהכי חשוב

– צרכים: מה מניע אותך, מה מספק את הצרכים שלך

– התנהגויות: באילו התנהגויות אתה עוסק שאולי אינן הטובות ביותר עבור המטרות שלך

מהו התהליך להשגת התאמות פסיכומטריות?

התהליך לקבלת התאמות פסיכומטריות אינו קל. זה יכול לקחת שנים רבות כדי לקבל את הרישיונות ואת האישורים הדרושים כדי להיות מסוגל לעבוד בתחום זה. הצעד הראשון הוא לקבל תואר בפסיכולוגיה או בחינוך. זה יעזור לך להבין מה צריך לעשות בעת התמודדות עם מטופלים, כמו גם איך המוח שלהם עובד ומגיב.

לאחר מכן, תצטרך לעבור את תהליך הרישוי עבור המדינה או המדינה שלך. צריך רישיון בשביל לעשות כל סוג של מבחן פסיכומטרי, אז זה משהו שצריך להשיג לפני כל דבר אחר. לאחר מכן, תוכל להעפיל לבחינת ההסמכה הלאומית המוצעת על ידי המועצה האמריקאית לפסיכולוגיה מקצועית (ABPP). מבחן זה לוקח בדרך כלל חודשים של לימוד והכנה מראש על מנת לעבור אותו בניסיון הראשון.

חלק זה ידון בהתאמות פסיכומטריות ובתהליך קבלתן. התאמות פסיכומטריות הן סוג של טיפול המשמש לסיוע לאנשים שאובחנו עם הפרעות נפשיות. תהליך זה יכול להיעשות הן על ידי מטפלים והן על ידי פסיכיאטרים, אך מומלץ לא לעבור תהליך זה ללא פיקוח של איש מקצוע.

ישנן דרכים רבות ושונות שבהן ניתן להשיג התאמות פסיכומטריות, כולל:

-טיפול: טיפול הוא דרך אחת לקבל התאמות פסיכומטריות. מפגשי טיפול נועדו לעזור לאדם לזהות את הטריגרים שלו וכיצד הוא מגיב לאותם טריגרים. במהלך הפגישות הללו, המטפלים יעבדו עם לקוחותיהם על כישורי התמודדות ואסטרטגיות התמודדות כלליות כאשר הם חווים אפיזודה או התקף.

-תרופות: טיפול תרופתי הוא דרך נוספת בה ניתן לקבל פסיכומטרי. תרופות הן חומרים המשנים את תפקוד המוח על מנת לטפל בהפרעה נפשית או במצב כמו דיכאון, חרדה, הפרעה דו קוטבית או הפרעות קשב וריכוז. כמה תרופות
על מנת לראות מידע על התאמות לפסיכומטרי ומה צריך לעשות בשביל להשיג התאמות בפסיכומטרי? מומלץ לבדוק כאן: mtml.co.il

כמה זמן לוקח למטפל פסיכולוגי אפקטיבי להשיג את התגובות האפקטיביות הדרושות מלקוח לפני שהוא מפנה אותו לטיפול אפשרי?

יעילותה של פסיכותרפיה נקבעת בעיקר על ידי יכולתו של הלקוח ליצור התקשרות עם המטפל שלו. ההתקשרות היא הבסיס להתקדמות הטיפולית ויכולים לקחת עד שישה חודשים עד שהלקוח יוצר התקשרות זו.

כדי שמפגש פסיכותרפיה יהיה יעיל, הלקוח צריך להרגיש שהוא נשמע ומובן על ידי המטפל שלו. זה דורש זמן לשני הצדדים וכן אמון בתהליך הטיפולי. זה גם דורש זמן למטפל לגבש אבחנה ולפתח תוכנית טיפול מתאימה.

על מנת שמפגשי פסיכותרפיה יהיו אפקטיביים, צריך להיות מספיק זמן בין הפגישות כדי שהלקוחות יוכלו ליישם את מה שלמדו בטיפול בבית ובעצמם מבלי להרגיש מוצף או מתוסכל.

הצעד הראשון בהשגת התאמות פסיכומטריות הוא פיתוח מערכת יחסים טיפולית יעילה. המטפל צריך להיות מסוגל ליצור קשר עם הלקוח ולעזור לו להרגיש בנוח מספיק כדי לחלוק את מחשבותיו ורגשותיו.

השלב השני הוא לעזור ללקוח להבין מהן הבעיות שלו. על המטפל לשאול שאלות על מחשבותיו, רגשותיו, מערכות היחסים וההתנהגויות של הלקוח על מנת להבין טוב יותר מה קורה עבורו.

השלב השלישי הוא שהמטפל יספק משוב על מחשבותיו, רגשותיו, מערכות היחסים וההתנהגויות של הלקוח. משוב עוזר ללקוחות לעבד מידע חדש ולהבין אותו.

השלב הרביעי כולל עזרה ללקוחות לבחון פתרונות אפשריים או שינויים אפשריים שהם יכולים לעשות בחייהם שיפחיתו את מצוקתם או ישפרו את רווחתם.

לבסוף, על מטפלים לעזור ללקוחות לעקוב אחר מצבם לאחר ביצוע שינויים או קבלת החלטה לא לשנות דבר כלל. זה מאפשר למטפלים לראות אם שינויים כלשהם שבוצעו היו יעילים ועוזר להם לראות