לפתוח תיק השקעות

הקצאת נכסים היא אסטרטגיית השקעה שבה אתה מנסה לאזן בין סיכון השקעה ותשואה על ידי חלוקת הנכסים בתיק הפיננסי האישי שלך לאחוזים המשקפים את המטרות הפיננסיות שלך ואת סובלנות הסיכון בזמן ההשקעה. הקצאת נכסים מתייחסת לאופן שבו אתה מחלק את הדולרים המושקעים שלך בין סוגים של נכסים כגון מניות, אגרות חוב אמריקאיות וזרות והשקעות לטווח קצר כגון קרנות שוק כסף, בהתבסס על מסגרת הזמן שלך, סובלנות הסיכונים והמצב הכלכלי שלך. מחקרים הראו כי הדרך שבה אתה מפיץ את הכסף שלך על פני סוגים רבים של נכסים (כגון מניות ואיגרות חוב) והשקעות לטווח קצר יכולה להשפיע רבות על התשואות ארוכות הטווח שלך, במיוחד אם תבחר תחילה בקרנות נאמנות ומניות.

שקול כמה מההשקעה שלך משתלבת בין סוגי הנכסים

כגון הון, אג"ח והשקעות לטווח קצר, משלבת את פוטנציאל התשואה הדרוש לך כדי להשיג את מטרותיך ואת הסיכון שאיתו אתה חי. ייתכן שתרצה להשקיע במניות מכיוון שהשוק מציע תשואה גבוהה יותר מחשבון החיסכון הממוצע שלך. אתה יכול להתחיל בהשקעה במניות דרך חשבון מתווך או רובו-יועץ.

אם אתה מעדיף להשקיע יותר לעומק

תוכל לפתוח חשבון בניהול עצמי אצל מתווך הנחות ולרכוש מניות משלך, תעודות סל או נאמנויות השקעה. מצאו כלי השקעה ידידותיים לתקציב כגון קרנות סחר (ETF) או תיווך המציע עמלות נמוכות לעסקאות ללא יתרה מינימלית. אם אינך יכול או לא רוצה להחליט מה עליך לעשות כאשר אתה פותח חשבון השקעות, כולל IRA, רובו-יועץ הוא שירות לניהול השקעות המשתמש באלגוריתמים ממוחשבים כדי להסתכל על תיק ההשקעות שלך.

אתה יכול להשקיע מגוון רחב יותר של נכסים לתוך ה- IRA המסורתית שלך ב- Roth על ידי פתיחת חשבון פרישה פרטני בנוסף לתוכנית הפנסיה בחסות המעסיק שלך

חשבונות התיווך החייבים במס שלך מאפשרים לך להשקיע בסוגים נוספים של נכסים שאינם זמינים עבורך בחשבון הפנסיה שלך. אם יש לך מטרות השקעה שברצונך להימנע משימוש בחשבונות פרישה עם הגבלות גיל, תוכל לקחת את כספך ולבחור חשבון תיווך החייב במס.

כל תיק ההשקעות שלך כולל את הכסף שאתה משקיע בחשבונות חיסכון וחשבונות שוק כספים

הוא כולל גם השקעות בחשבונות פנסיה בודדים והשקעות בחשבונות תיווך בניהול עצמי וחייבים במס. 529 תוכניות מספקות סכום כסף מסוים להשקעה בקרנות נאמנות, קרנות נסחרות ותוכניות השקעה שנועדו לתאריך היעד של ילדכם. התיק שלך עשוי לכלול גם השקעות בחשבון חיסכון לפנסיה פרטני, כל עוד ההשקעות נכללות בחשבון בניהול עצמי או במס.

בחירת המניות הנכונות יכולה להיות מסובכת ולוקחת זמן ולכן הדרך הטובה ביותר להשקיע במניות

היא באמצעות מניה או קרן אינדקס בעלות נמוכה עבור רוב האנשים. השקעה בהשקעות פסיביות כגון קרנות מדד או קרנות נאמנות היא בחירה נבונה אם אתה רוצה להוציא את כספך ללא הרבה שעות על תיק ההשקעות שלך. אתה יכול לפתוח חשבון השקעה ולגדל את הכסף שלך באופן אורגני.

ככל שסובלנות הסיכון שלך גבוהה יותר

כך תוכל להשקיע בתיק שלך והתשואה הצפויה גבוהה יותר. השקעות כגון מניות, קרנות נאמנות ונדל"ן טומנות בחובן סיכון מסוים, ואף פעם לא רוצים להיאלץ למכור או למכור אותן בשעת צורך. עם הסיכון של מניות זה אומר שעדיף לך לשמור את הכסף שלך בחשבון חיסכון או ניהול מזומנים מקוונים מאשר בתיק השקעות בסיכון נמוך אם אתה חוסך למטרה לטווח קצר או זקוק לו לחמש שנים.

קרנות נאמנות וקרנות נסחרות (תעודות סל) דומות באופיין

ומאפשרות לך להשקיע בנכסים רבים ושונים. לדוגמה, אתה יכול לרכוש תעודת סל שעוקבת אחר מדד ה- S & P 500 וליהנות מעליות ומורדות בשוק הרחבות שלאחר מכן מבלי לקשור את ההצלחה שלך לנכס אחד. אם יש לך סובלנות סיכון נמוכה יותר ורוצה תשואות גבוהות יותר, ייתכן שיהיה לך חשבון חיסכון באג"ח או קרן איגרות חוב. לאג"ח יש סיכון ותשואה שונים מאשר מניות, כך שהבעלות על שילוב של מניות ואיגרות חוב יכולה לסייע בגיוון התיק שלך ולהפחית את תנודתיותו הכוללת.

קרנות נאמנות וקרנות נסחרות (תעודות סל) הדומות מאוד באופיין נוטות להיות אופציה מצוינת עבור אנשים שרוצים להשקיע במניות אך רוצים לתרום

כדי לבצע בחירות במניות בודדות. קרנות אינדקס הן עוד כלי השקעה פופולרי שעוקב אחר מדד שוק לאיזון תיק ההשקעות שלך. קרנות השקעה הן כלי השקעה המאפשרים למשקיעים לאחד את כספם ולהשקיע בנכסים שונים במקביל, בדומה לתעודות סל בכמה אופנים.

ככל שהתיק שלך גדל או יורד

כך גם הקצאת הנכסים שלך-כמה אתה משקיע במניות ואיגרות חוב-משתנה במזומן. תעודות סל (קרנות הנסחרות בבורסה) הן סוג של מוצר השקעה הנסחר בבורסה שנרשם ב- SEC ומאפשר למשקיעים להוציא כסף להשקעה במניות או אגרות חוב הנסחרות בבורסה בארה"ב. המשקיעים צריכים לשקול את מטרות ההשקעה ואת פרופילי הסיכון הייחודיים של הקרנות בהן הם משקיעים.

מדריך קצר זה יעזור לך לגשת לתיק העבודות שלך בדרווין

לעבור בין קרנות ותיקי השקעות וליצור תיקי השקעות חיים מרובים. משתמשים רשומים יכולים לפתוח תיק השקעות הדגמה ברגע שהם מרגישים בנוח עם נכסי דרווין בפלטפורמה שלנו ומחויבים לקרן. הימנע מטעות של תשלום עמלות גדולות כדי להשקיע בתיק מניות מרוכז, לחסוך לפנסיה או לחסוך למטרה לטווח קצר.

Related Posts