חיפוש עורך דין מומלץ

אתה יכול גם למצוא את אתר Baras שלך דרך מנוע החיפוש המועדף עליך או דרך המדריך המקוון של המדינה של עורכי דין ABA. עם זאת, שירותים אלו אינם דרך אמינה למצוא את עורך הדין הטוב ביותר או את עורך הדין המתאים עבורכם. שירותים אלו ימליצו לרוב על עורך דין מקומי שיעריך את המצב.

לשירותי הפניה רבים יש גם דרישות כשירות לעורכי דין המעוניינים בייעוץ בתחום משפט מסוים

ברים ברוב הקהילות מנפיקים הפניות המבוססות על תחומים ספציפיים בחוק, ומסייעים לך למצוא עורך דין עם הניסיון והידע שאתה צריך כדי לעסוק בו. חלק משירותי ההתייחסות בוחרים בקפידה עורכי דין ומפרטים רק את אותם עורכי דין בעלי כישורים מיוחדים וקצת ניסיון עבר, בעוד שאחרים מפרטים כל עו"ד בעל מעמד תקין עם לשכת עורכי דין המקיימת ביטוח אחריות. אתה יכול גם לחפש שירותי הפניה מקוונים שיכולים להביא אותך לקשר עם עורך דין מקומי מוסמך המתאים לצרכים שלך.

משרדים המספקים שירותים לשחקנים מרכזיים בתחום המשפטי בו אתם מעוניינים יכולים גם לסייע לכם לזהות את עורכי הדין שכדאי לכם לשקול

אם אתם מכירים עורכי דין העוסקים בתחומי משפט אחרים, שאל אותם אם יש להם עצות לעורכי דין בתחום בו אתם זקוקים לעזרה. עורכי דין שאתה או מישהו אחר מכיר יכולים להועיל גם אם הם עוסקים בתחום אחר, מכיוון שעורכי דין נוטים להכיר עורכי דין אחרים, וחשוב מכך, אילו מהם הם המכובדים ביותר. שאל חברים ובני משפחה או אנשים שאתה מכבד אם הם המליצו על עורכי דין.

כאשר אתה מבקש מהאנשים האלה לעזור לך למצוא עורך דין

הקפד להסביר להם אילו בעיות יש לך עם החוק. לכן, חשוב למצוא עורך דין שיוכל לטפל בבעיה הספציפית שלכם. למרבה המזל, עורכי דין רבים יעבדו איתך כדי לעזור לך להשיג ידע טוב על העקרונות המשפטיים והנהלים הנדרשים כדי לפתור את הבעיה שלך, לפחות חלקית בעצמך.

בסופו של יום

אתה צריך למצוא עורך דין שאתה מרגיש בנוח איתו ויכול לסמוך עליו כדי לפתור בעיות שעשויות להשפיע על העסק שלך. אם אתה חושב שאתה יכול להיות באחד מהמצבים שלעיל, פנה לייעוץ משפטי כדי לקבוע אם אתה יכול לייצג את עצמך או אם אתה צריך עורך דין שייצג אותך. בצע את השלבים הבאים כדי למצוא עורך דין טוב שיעזור לך בבעיות המשפטיות שלך.

אך זכור כי כל מקרה משפטי שונה ויכול להיות שהעורך דין המתאים לך אינו מתאים לך או לבעיה המשפטית שלך

אף אחד שאתה מקשיב לו, או כל דבר שאתה קורא יכול להבטיח שעורך דין זה או אחר הוא הטוב ביותר עבורך; אתה צריך לשפוט בעצמך. עורך דין שיעבוד קשה עבורכם, ישתמש בשכל הישר ויהיה קשוב בתהליך הוא נכס יקר ערך.

עם זאת

חשוב לא פחות למצוא עורך דין שיוכל לתקשר איתך בצורה יעילה. אתה צריך עורך דין עם ניסיון מוצלח בפתרון בעיות מהסוג שלך. ניסיון עבודה כזה יגדיל את הסבירות שעורך דין יסייע בפתרון הבעיה בהצלחה. רמת ניסיון מספקת היא אחד הקריטריונים החשובים ביותר בבחירת עורך דין.
למידע מורחב בתחום של חיפוש עורך דין מומלץ נא לגשת לאתר guardianangel.co.il

למשפטים יש הרבה התמחויות ותתי התמחויות שונות

ולפני שתוכל לאתר את עורך הדין הטוב ביותר שייצג אותך, עליך לקבוע איזה סוג של עורך דין הכי מתאים לבעיה שלך. השלב הראשון בתהליך מציאת עורך דין הוא הבנת הבעיה או הסוגיה עמה אתה מתמודד. מכישורים ועלויות ועד לתחום משפט ותפקיד, יש כמה דברים שצריך לחשוב עליהם לפני שבוחרים את עורך הדין המתאים לך ולמצבך המשפטי.

להלן מספר שלבים פשוטים לבחירת עורך הדין הטוב ביותר עבור הצרכים המשפטיים שלך

אחת הדרכים הטובות ביותר להעריך את כשירותו המשפטית של עורך דין היא לראיין אותו. על ידי קביעת פגישה עם עורך דין דרך דלפק הסיוע של עו"ד, תוכל לקבוע האם עליך לשכור עורך דין, את העלות המשוערת של עורך דין, ואת הזמן המשוער שייקח לפתרון הבעיה המשפטית שלך. לאחר שקבעתם שאתם זקוקים לסיוע משפטי, בררו אם אתם זקוקים לעורך דין לטווח קצר או ארוך.

תמיד תוכל לבקש מעו"ד לטפל בתיק שלך בחינם או תמורת שכר טרחה נמוך יותר

אם להורה או בן הזוג האחרים יש כסף לשכור עורך דין בגלל שהם שולטים ברכוש הזוגי או שיש להם הכנסה גבוהה בהרבה, אתה יכול לבקש מבית המשפט לחייב אותם לעזור לך לשלם את שכר טרחת עורך הדין שלך. זה תלוי בך להחליט איזה סוג של עזרה אתה צריך וכמה שכר טרחת עורך דין אתה יכול לשלם. אתה יכול ליצור קשר עם דלפק העזרה של התובע המחוזי או להתקשר לאיגוד התובע המחוז המקומי שלך (שיש לו דלפק סיוע או משאבים אחרים) כדי לעזור לך למצוא עורך דין.

לכל הפחות

זה יספק לך עורכי דין מקומיים העוסקים באזור שאתה צריך. אתה יכול למצוא את האתר המקומי שלך ברשימת ההתייחסות הלאומית של לשכת עורכי הדין האמריקאית. LawyerSearch הוא כלי מקוון חינמי שיעזור לך למצוא עורך דין בעל מוניטין שמקבל כעת לקוחות חדשים. אתה יכול גם לקבל מידע משפטי בחינם וללמוד על שירותים משפטיים בחינם באתרים כמו lawhelp.org.

יש מידע נהדר באינטרנט

במיוחד באתרי Badger Lawyer ו-Columbia Law School. עיתונים, מדריכי טלפון, פרסומות ברדיו, בטלוויזיה ובאינטרנט ודיוור ישיר יכולים לספק לך שמות של עורכי דין שעשויים להתאים לצרכיך המשפטיים. עורכי דין יכולים לספק מידע על עורך דין עמית שלא תמצא בספרים או באינטרנט, כגון מידע על האתיקה של עורך הדין, רמת המיומנות, ההתנהגות, הרגלי העיסוק והמוניטין של עורך הדין.

לפני שכירת עורך דין כלשהו, ​​צור קשר עם סוכנות המשמעת של פרקליט המדינה שלך כדי לאשר שהם בעלי מוניטין של עורכי דין. לרשימה מקוונת של סוכנויות משמעת של עורכי דין בכל מדינה, ראה רשימה של עורכי דין משמעתיים.

אתה יכול גם לשאול על סוגי התיקים שעורך הדין שלך מטפל בדרך כלל

אז שאלו את עורך הדין הפונים איזה עורך דין בודד יטפל בתיק שלכם ואילו עורכי דין נוספים יעבדו עליו מתחילתו ועד סופו, וכיצד מארגן המשרד את התיקים השוטפים והעתידיים שלכם. אתה יכול לאסוף מידע נוסף מבעוד מועד על ידי בקשת עורך הדין לגבי תעריפים וכיצד הוא מחייב את הלקוחות שלהם.

אם אתה פועל כעורך דין משלך ולאחר מכן שוכר עורך דין

תצטרך גם למלא טופס זה. אם תחליף עו"ד, החלף את עו"ד שלך בחדש, סביר להניח שהעורך דין החדש שלך ימלא את מילויו ויתבע עו"ד חדש. אתה יכול לבחור לשכור עורך דין חדש מאוחר יותר או שוב את אותו עורך דין, אך הדבר ידרוש הסכם עורך דין חדש ואתה (או עורך הדין החדש שלך) תצטרך לפנות לעורך דין חדש שיודיע לבית המשפט שאתה מיוצג. שוב.

 

Related Posts