השכרת ציוד הגברה

השכרת ציוד הגברה – מי החברה הטובה ביותר?

אם אתם בתהליך של ארגון אירוע ארגוני ואינכם בטוחים אם מערכת סאונד לאירועים מתאימה לכם. זה רעיון נהדר. לספק מוסיקה משלך זה רעיון נהדר, אבל כשאתה מארח אירוע, אתה צריך דרך להקרין את רמת הרעש שלך כדי שהאורחים יוכלו ליהנות ממנה.

ציוד הגברה להשכרה מאופיינת בכך ששכירות היא דרך משתלמת עבורכם לשדר את רשימת ההשמעה שלכם לכל מקום.

השכרת רמקולים מ- dbo-events כוללת את כל הציוד הדרוש לחיבורם

כמו גם את המיקרופונים המשמשים לטוסטים והודעות. השכרת אירועים מציעה השכרת רמקולים פרטנית, מערכות כריזה, חבילות DJ ומערכות סאונד בשידור חי Pro Audio עבור אנשים פרטיים ועסקים במטרופולין סיאטל.

dbo-events השכרת ציוד הגברה גאה להציע את הקו החדש שלנו של רמקולים והשכרת ציוד שמע במרילנד, וושינגטון. עיין בדף החבילה שלנו להשכרת רמקולים כדי לראות את כל מגוון החבילות הזמינות, כולל רמקולים, כבלים וכל מה שאתה צריך כדי להתחיל.

אנו מספקים אודיו

תאורה ובמה לכל הפקות האירועים החיים שלכם. אנו מספקים טכנאים מקצועיים על מנת להבטיח שהאירוע שלכם יתנהל בצורה חלקה. אנו נושאים קו רמקולים מופעל, מגוון מערכות, צגים, אביזרי רמקולים ומגוון מכשירי שמע ואביזרים אחרים.

אנו מביאים את המכונות ומספקים את כל המרכיבים כדי לספק את כל הקבוצה שלך. לאחר האירוע אנו לוקחים את הציוד הביתה וחוסכים לכם את הטרחה של ניקיון וחזרה.

איכות הצליל הפכה לגורם קריטי להצלחת האירוע שלך

כלומר הגדרת הרמקולים הנכונה היא חיונית. שום אירוע לא יהיה שלם ללא הצליל הנכון, ועם רמקולי DJ של מיאמי אנשים נפגשים. מערכת סאונד עשה זאת בעצמך היא הפיתרון המושלם לאירועים בתקציב קטן.

עדיף שתהיה מערכת רמקולים חזקה מאשר חוסכת בחשמל

רמקולים בעלי ביצועים גבוהים הם מושלמים לרוב האירועים המיוחדים כמו חתונות ומסיבות ריקודים. הרמקולים הניידים והקולניים שלנו נהדרים למסיבה בחצר האחורית שלך, אך מגיעים עם חוט גדול.

הרמקולים האלחוטיים שלנו מסופקים עם מעמד רמקולים נייד

לרמקול הנייד שקע חשמל לחיבור ספק הכוח ומסופק עם מתאמים לחיבור הטלפון שלך. הפעל את החצובה והרמקול מסתנכרן עם הטלפון שלך או התקן מדיה אחר, וזה Bluetooth, כך שהמוזיקה שלך תמיד בתנועה.

שני הרמקולים מספקים אודיו נשמע מעולה המכסה טווח תדרים רחב

חבילה זו מכילה זוג רמקולים קלים בגודל 15 אינץ 'וסאב וופר מקצועי בגודל 18 אינץ' לבס משופר. חבילה זו כוללת את כל מה שאתה צריך בכדי לשפר את בהירות הטון והגדרת הקהל שלך. מופעל על ידי מגבר Class D חזק 1.000 וואט, חבילת Sizzle Samson מרשימה עם סאונד מרשים ואינספור אפשרויות קישוריות.

dbo-events מציע השכרת רמקולים ימאהה עם 600 וואט מדהימים באיכות גבוהה, עם 15 מעמדי רמקולים ומיקרופון אלחוטי. עם תכונותיו של Blue Tooth, תוכלו אפילו להזרים אלחוטיות לטלפונים וטאבלטים.

הרמקולים של Funventure PA קלים להתקנה וגמישים מספיק בכדי להתמודד עם מגוון כניסות ואביזרים. ניתן להשתמש בפלט ה- XLR הסטריאו המאוזן XLR להפעלת רמקולי לוויין או סאב וופרים אחרים.

השכרת ציוד סאונד למסיבה או לאירוע החברה שלך מעולם לא הייתה כל כך קלה

אנשי המקצוע בשידור חי שלנו מבטיחים שתשיג את כל מה שאתה צריך בכדי להפוך את האירוע שלך להצלחה. הם ידריכו אותך בכל דבר, החל מההגדרה ועד להפעלת המערכת כדי שתוכל להתכונן ליום הגדול.

dbo-events מציעה מערכת רמקולים מקוונת עם רמקולים ניידים, סאב וופרים ומסכים. תוכנן לחקות ריוורב 122RV רטוב, האות נשלח לרמקולים המותקנים משני הצדדים.

כל חבילה מיועדת לסוג ספציפי של אירוע

בהתבסס על סוג השירות שהמשתמש מחפש. עם אופניים ומערכת רמקולים אחת, אתה יכול לדווש אדם בסכום של 500 דולר כדי להאזין לנאומים או 200 דולר לרקוד למוזיקה. אופני רוק הם קונצרטים גדולים המופעלים על ידי דוושות, בהם עד 20 אנשים מדוושים, ומספר הצופים נע בין 1,000 ל -2,000.

בעת עיצוב כסאות לחתונות, מסיבות, ארוחות ערב ואירועים אחרים, הפרטים הם אלה שעושים את ההבדל. אפילו עבור משהו קטן כמו מספר הכסאות הנכון בסגנון הנכון, חתונה, מסיבה, ארוחת ערב או אירוע אחר יכולים להתקיים או להיכשל.

Related Posts