הצהרה נוטריונית איך זה נעשה?

לעיתים השטר הנוטריוני לתצהיר אינו כולל את העובדה ה-4 משום שהצד שערך את השטר החליט לכלול נוסח שונה. במילים אחרות, ניתן לראות בהצהרה נוטריונית הצהרה כי הנוטריון מכיר את האדם באופן אישי, מכיר עד מהימן שזיהה את האדם באופן אישי וכי הנוטריון זיהה את האדם על סמך מסמכי זהות. סופק. שבועה או אישור היא הצהרה שנאמרה על ידי אדם בשבועה או אישור בפני נוטריון כי ההצהרה בתיק נכונה. תצהיר הוא הצהרת עובדה בכתב שנעשתה מרצון ומאושרת על ידי שבועה או הצהרה של מי שערך אותה.

יש לציין בתעודת הבולטות את שמו של המצהיר (מגיש הבקשה)

והמצהיר מחויב לחתום על תעודת הבולטות בנוכחות נוטריונים. כמו כן, על הנוטריון להשלים שטר נוטריוני, הנקרא jurat, אשר מתווסף לתצהיר כדי לתעד מתי, היכן ומול מי נערך התצהיר או האישור. ניתן פשוט לבקש מהנוטריון לאשר או לאמת את חתימתו של החותם על השטר. אם למסמך אין אישור נוטריוני, על החותם להודיע לנוטריון על רצונו להודות או להישבע.

אם יש ספק לגבי נכונות החותמים לחתום על המסמך או הבנתם את תנאי המסמך

על הנוטריון לסרב לאמת. לשם הודאה, על מי שחתם על השטר להתייצב בעצמו בפני הנוטריון ולהצהיר כי חתם וחתם על השטר. כמו כן, רשאי אדם לחתום על השטר בנוכחות נוטריונים או להכיר בכך שהחתימה על השטר שייכת לו. כאשר נוטריון עורך תצהיר או אישור, מאשר או מאשר חתימה, על החותם על השטר לעשות זאת בנוכחות הנוטריון.

היא השטר הנוטריוני היחיד שעליו יכול החותם לחתום לפני הפנייה ללשכת הנוטריון. הכרה, המכונה גם הצהרת נוטריון, היא אקט של אישור נוטריוני המבוסס על מעשה נוטריון. אישור נוטריוני של כל המסמכים המשפטיים החשובים מומלץ מאוד, ורוב צורות הצוואות, כגון צוואות, דורשות לרוב אישור נוטריוני.

נוטריון

הוא בעל תפקיד המאשר את זהות כל החותמים על השטר, מאשר את החתימות ומסמן את השטר בחותמת (או "חותמת"). התפקיד הנוטריוני הוא לוודא שכל החתימות על המסמך חוקיות. נדרשים חתימה וחותמת נוטריונית כדי לאמת את החתימה על המכתב או המסמך המשפטי שלך.

בעת עבודה מקוונת

נוטריון חייב לאמת את זהותך ולהקליט את החתימה שלך באמצעות וידאו. בנוסף, לבנקים, לחברות האשראי ולשירות הדואר של ארצות הברית (USPS) יש בדרך כלל נוטריון שיאשר את חתימתך. נוטריונים ניידים יכולים לבקר בבית, במשרד או במיקום אחר כדי לעזור לך עם הניירת שלך. לקבלת מסמך נוטריוני, בקר אצל נוטריון, ודא את זהותך וחתום על המסמך.

לאחר אישור זהות מי שפנה אליך לקבלת שירותי נוטריון

ואישר שהוא מוכן לחתום באופן חופשי ומרצון, המשימה הבאה של הנוטריון היא לקבוע איזה מסמך הוא הציג בפניו. אתה. מכתב או מסמך נוטריוני מאושרים על ידי נוטריון, פקיד מוסמך הפועל כעד חסר פניות לחתימה על מעשים ומוכיח את אותנטיות החתימות. כל מסמך נוטריוני חייב להכיל שטר נוטריוני, חתימה וחותמת כדי שיהיה תקף.
למידע מורחב בנושא של הצהרה נוטריונית איך זה נעשה? מומלץ לבדוק ב- rehovot-notary.com

סמן את שטר הבעלות ביומן הנוטריון או בפנקס הרשמי

כשמגיע הזמן לתעד את הפעולה הדורשת אימות, כלול את המצב שבו היא התרחשה בשורה הריקה הראשונה. השתמש בכלי זה בסטודיו שלך כדי להשלים את תהליך האימות על ידי סימון אזור זה. זה יבטיח שלכל אחד יהיה עותק מורשה של הטופס למקרה שהוא יישבר או יצטרך להיות מוצג לצד שלישי (שלישי).

אשר לטופס הבקשה הנוטריוני

הוא קובע כי סוכן הנוטריון אישר ואימת את החתימה על בקשתו של מבקש האימות. משמעות הדבר היא כי על הנוטריון לצרף לאקט הנוטריוני הצהרה המעידה על סוג הפעולה הנוטריונית שבוצעה, המציינת מתי, היכן ומול מי בוצע המעשה הנוטריוני. בשום מקרה אין לשים רק חתימה וחותמת על מסמך, ללא אישור נוטריוני.

אישור חתימה מאשר שאדם מסוים חתם על מסמך ספציפי

כגון שטר מכר או הזמנת רכש. אנחנו יכולים לאשר רק את מקוריות החתימות של מי שנוכח לחתימה מול נוטריון. נוטריון אינו יכול להיות עד לחתימה ולאשר את אמיתותו של אותו מסמך. נוטריון אינו יכול לאמת מסמך אם אין אישור נוטריוני מלא על המסמך או הנספח למסמך.

אם הנוטריון לא בטוח אם אתה מי שאתה אומר שאתה

הוא עלול לסרב לאמת את המסמך שלך. הביאו לנוטריון מסמך לא חתום – אין לחתום עליו מראש. אחרת, הנוטריון לא יוכל לאשר את זהות האנשים ואתה תצטרך לחזור. כנוטריון, ייתכן שתתבקש לאמת תצהיר וייתכן שלא תדע אילו צעדים לנקוט.

אם למסמך יש Jurat כאישור נוטריוני

אתה יודע שזהו תצהיר. אם הם לא יאמתו את החתימה שלך, הם לא יוכלו לאמת מי חתם על המסמך. שכירת נוטריון נוטרי שיאשר את המסמכים שלך בטקסס יכולה להיות פתרון טוב אם אתה מוכן לשלם את הוצאות הנסיעה של הנוטריון. צריך למצוא נוטריון, לקבוע תור ולהביא את כל המסמכים ללשכת הנוטריון, מה שיכול לקחת הרבה זמן.

מוסדות מסתמכים על נוטריונים כדי להיות בטוחים לחלוטין במסמכים חשובים. נוטריונים נוכחים בעת חתימת מסמכים חשובים ומאמתים את זהות החותמים(ים), את נכונותם לחתום על פעולות והכרתם את תוכן המעשה או העסקה.

אישור החותם הרשמי

החתימה ו/או האישור על פעולה רשמית של פקיד זר ביחס למסמכים המשמשים בארצות הברית. מסמכים אלה חייבים להיות מאושרים בארה"ב כדי להשתמש בהם בחו"ל; למידע נוסף, בקר במחלקת שירותי הנוטריון וההסמכה של המחלקה או במשרד האישורים, או התקשר למספר 1 202-485-8000. עם זאת, מסמכים שנשלחו מחוץ למדינה עשויים לדרוש חותמת נוטריון מובלטת. החוק במישיגן אינו מחייב נוטריונים להשתמש בחותמות בולטות או בחותמות גומי על מסמכים.

עבור האפוסטיל

המסמך הנדרש מאושר תחילה (אם נדרש), ולאחר מכן נשלח למשרד מזכירות המדינה לאישור חתימת הנוטריון. יש לכלול הצהרת אישור כדי לאמת את אמיתות האפוסטיל, והצהרה זו שונה ממדינה למדינה, אך כוללת בדרך כלל את הנוסח הבסיסי "נשבע ונחתם לפני …" או "… מאומת לפניי" וה שם הנוטריון.

 

Related Posts