החסרונות של asana

אם אתם מחפשים את הפלטפורמה הטובה ביותר לניהול פרויקטים בעסקים, ללא ספק שמעתם על Basecamp ו- Asana. אם תסתכל היכן תוכל להשתמש בשירות מבוסס ענן, תיתקל בהרבה פלטפורמות שונות לניהול פרויקטים. יש Trello, Asana ורבים אחרים, כמו PostgreSQL, Redis, Zendesk, Dropbox, GitLab ועוד רבים וטובים.

למרות שבסיס קאמפ ואסאנה הן אפשרויות מקיפות למערכות ניהול פרויקטים

זו תהיה טעות להסתמך אך ורק על אפשרויות אלה לשיתוף פעולה בצוות. שים לב ש- Wrike ו- Trello אינם מותאמים לצרכיך העסקיים ומחירי Monday.com הם במסגרת התקציב שלך. יש הרבה שירותים עבור חברות רחוקות ולא מיועדות במיוחד להתבונן בקנבן או גאנט. עם זאת, אם אתם באזור שירות מרוחק, מחנה הבסיס הוא אלטרנטיבה אידיאלית לטרליונים ואסאנה.

אסאנה

היא אפשרות טובה יותר עבור צוותים שאוהבים לארגן את עבודתם ברשימות מטלות ולפצל אותה למשימות קטנות לעיכול שניתן להקצות למספר אנשים. זוהי בחירה טובה עבור צוות שאוהב לחלק את עבודתו לרשימת מטלות ולמשימות קטנות יותר לעיכול שניתן להקצות למספר אנשים או אפילו לאדם אחד.
לפרטים מורחבים בנושא של החסרונות של asana עליך לבדוק כאן: fillva.com

לאסאנה יש את היתרון של Basecamp

המאפשרת למשתמשים ליצור משימות משנה, מה שמאפשר גמישות רבה יותר במספר המשימות ובגודל כל משימה, כמו גם היכולת לעקוב אחר משימות במספר מיקומים. אסאנה משולבת בתרשימי גאנט, דרך קלה לצוותים לתקשר זה עם זה ולהתקדם במשימות מבלי להתקדם במשימה על ידי מעקב אחר אחת מהן. אם אתה גורם חיצוני במערכת האקולוגית של אסאנה ואינך משתמש באסאנה, אתה עדיין יכול לעקוב אחר באגים ולשלוח טפסים לפרויקטים בהתאמה. הדרך הקלה ביותר לנהל וליצור תרשימי Gantst ופרויקטים של אסאנות היא ליצור חשבון אינסטגרם המקושר ל- asanna.

זה עוזר לך לדמיין חזותית את התקדמות הפרויקט שלך, כך שתוכל לראות כיצד מתקדם הפרויקט, היכן משימה מסוימת נמצאת בזמן נתון, והאם היא מתוזמנת או באיחור או לא.

אם יש יתרון חוזר אחד שתבחין בו בביקורות רבות של אסאנה

זה עדכון הפעילות, שמאפשר לך לכלול את המשימות ואת משימות המשנה של הפרויקט שלך בפיד פעילויות שניתן לתייג על ידי קבוצת המשתמשים הוא להשתמש במידע זה. אם ברצונך להציג את ההתקדמות של פרויקט מסוים, כגון פרויקט על לוח Kanban, תוכל להשתמש ברשימת משימות במקום זאת. יתרון נוסף של תבניות Asanas הוא שתוכלו גם ליצור תבניות משלכם, מה שמעניק לכם את היכולת לנהל פרויקטים המותאמים לצוות שלכם. אתה יכול גם לבחור להשתמש בלוח אסאנה או קנבן לכל אחד מהפרויקטים שלך.

אם הארגון שלך גדול ואינך רוצה לשלם עבור תוכנת ניהול פרויקטים

Trello אמורה להיות מסוגלת לענות על הצרכים שלך, מכיוון שהרמה החינמית תומכת בחברים ללא הגבלה ואם הצוות שלך מעדיף לארגן משימות ב- Kanban – כמו זרימת עבודה. אם יש לך צוות קטן ועובדים על פרויקט פשוט, התוכנית החינמית מספיקה, אך אם ברצונך להשתמש באסאנה כאפליקציית ניהול העבודה הנבחרת שלך, תצטרך להירשם לחשבון בתשלום פרמיה.

במקום בו Trello מעריך פשטות

אסאנה מספקת לצוותים מורכבות שצריכה לבצע את כל עבודתם במקום אחד, אך במקום בו טרלה נותרה מאחור, היא תומכת במגוון דרישות זרימת עבודה בצוותים בכך שהיא מאפשרת למשתמשים לבחור מתוך רשימת לוחות ולהשתלב עם מגוון כלים אחרים כמו סגנון קנבן. התוכנית החינמית של Asanas תומכת בחברים ללא הגבלה ולוחות ללא הגבלה, המאפשרת בחירה גמישה יותר של הפרויקטים להתארגן ברשימות או בפורומים של Kanban. האלטרנטיבה של AsANA מספקת מספר מוגבל של משימות ותלות, המתאים לנתיבים ושיטות קריטיות, כולל משימות עם תלות הגדולה מדרך קריטית או מתודולוגיה.

מבדיל נוסף

הוא שאסאנה מיועדת לעבודה הקשורה לפרויקט, בעוד שאפליקציית ניהול הפרויקט נועדה במיוחד לטיפול בפרויקטים מורכבים. Monday.com היא תוכנה לניהול פרויקטים צבעונית ואינטואיטיבית, בעוד ש- Asanas היא תוכנה ייחודית לניהול פרויקטים העדיפה צוותים ומנהלי פרויקטים. שתי התוכנות מציעות חווית משתמש דומה ל- AsANA, כולל יכולת להוסיף משימות בכל נקודה בזרימת Kanban, אך חבילת הפרודוקטיביות המקיפה של Scoro אינה חזקה כמו המודולים לעומת תוכנת ניהול פרויקטים עצמאית (CRM). כדי לנהל את המשימות היומיות והמועדים לפרויקטים שלך, השווה את התוכנה asana ו- Monday.

היבטים אחרים ידידותיים למשתמש של אסאנה הם הפרויקטים המקודדים בצבעים הניתנים להתאמה אישית לתצוגה האישית שלך

באזור השמאלי תמצאו סקירה כללית של Asanas על הפרויקטים שלכם, אותה תוכלו להגדיר באמצעות תבניות הפרויקט. AsANA מציעה חוויית משתמש דומה ליום שני, אך עם ממשק שונה ותכונות מתקדמות.

Related Posts