האם כדאי לי לעשות ניתוח פלסטי בחו"ל?

אם אנו רוצות לבצע הליך רפואי אנו חייבות להבטיח כי הוא יהיה גם טוב, גם מקצועי וגם זול. על רקע זה אפשר לראות כי יש נשים רבות השוקלות לעשות ניתוח פלסטי בחו"ל. אם כן עולה השאלה האם זה חכם לעשות ניתוחים פלסטיים בחו"ל? האם זה צעד שכדאי לכן לשקול אותו? 

התשובה היא שניתוחים בחו"ל ובטח ניתוחים פלסטיים בחו"ל יכולים להיות מאוד מסוכנים. תארו לכן כי אתן חוזרות ארצה אחר הניתוח ואז מגלות כי יש סיבוך (דבר מאוד נפוץ בניתוחים אלו) מה תעשו? תסעו שוב לחו"ל? ברור שלא. לא רק זאת אלא שיש גם לציין כי ניתוחים בחו"ל הם הרבה יותר יקרים מניתוחים בארץ מכיוון שאנו צריכים לממן מלון, מסעדות וכרטיסי טיסה. לבסוף אי אפשר להתעלם מן העובדה כי אין לנו מידע על הרופאים בחו"ל ועל רמתם המקצועית ולכן עדיף לבצע ניתוח פלסטי בארץ.

ניתוחי חזה – מדוע ניסיון הוא קריטי בעולם זה?

אם אתן בוחרות לבצע ניתוח פלסטי בארץ (למשל ניתוחי חזה) עליכן לדעת כי יש משמעות אדירה לשאלה באיזה מנתח פלסטי אתן בוחרות. אז איך נוכל לבחור את המנתח הטוב ביותר שיש? איך נבטיח כי הניתוח יעבור בשלום תודות לרמתו הגבוהה של המנתח?

התשובה היא שאנו צריכות לבחון את הניסיון של המנתח. עליכן לדעת כי ככל שהמנתח יותר מנוסה כך סביר להניח שהוא יידע יותר טוב כיצד לבצע את הניתוח. לכן כאשר אתן פונות אל מנתח פלסטי השאלה הראשונה שאתן צריכות לשאול אותו זה כמה ניסיון יש לו בהליך. אם את רוצה לקבל מידע נוסף על נושא זה לחצי כאן למעבר לאתר >.

אל תבחרו מנתח פלסטי מבלי לקבל עליו המלצות לפני כן

אך בניסיון לא די בכדי לדעת האם הרופא הפלסטי הוא אכן מקצועי וטוב לצד זאת אנו חייבות לקבל המלצות על הרופא ממנותחות שהיו אצלו בעבר. קודם כל אפשר לשאול מכרות ובנות משפחה האם הן עברו אצלו ניתוחים כלשהם. 

היה ואתן לא מכירות מישהי שעברה ניתוח פלסטי אתן יכולות לחפש באינטרנט אחר המלצות על הרופא. אך שימי לב האתר שבו יש את ההמלצות חייב להיות מהימן ואמין וזאת בכדי להבטיח כי ההמלצות אמיתיות. לבסוף אתן יכולות לפנות אל הרופא ולבקש ממנו טלפונים של מטופלות שלו ולשמוע מהן האם הן מרוצות ממנו והאם כדאי לבחור בו או לא.

Related Posts