האם זה בסדר לגזום עצים בקיץ

האם זה בסדר לגזום עצים בקיץ?

אם יש לכם עץ בחצר, אולי תשימו לב שהענפים מתחילים להיראות מבולגנים בקיץ. אתה עלול להתפתות פשוט לחתוך אותם ולהיפטר מהבלגן. אבל האם זה באמת בסדר?

מדוע לא כדאי לכרות ענפי עצים בקיץ

ובכן, ישנן מספר סיבות מדוע חיתוך ענפים בקיץ יכול להיות רעיון רע. ראשית, העץ יאבד את העלים שלו והוא לא יוכל לייצר חמצן במהלך החורף. שנית, הוא גם יאבד את היכולת שלו לקרר את הבית שלך במהלך הקיץ. שלישית, אם תכרתו את הענפים מבלי לחתוך את כל השורשים שלו, הוא יצמח בחזרה הרבה יותר מהר מאשר אם הייתם מחכים לחורף.

הקיץ הוא עונת הצמיחה. עצים מצמיחים עלים, פרחים פורחים והדשא ירוק. אבל בקיץ, יהיו ענפים שצריך לכרות כדי לאפשר לעץ לצמוח טוב ובריא יותר.

אנשים רבים שואלים את גוזם עצים אומן הגיזום אם זה בסדר לכרות ענפי עצים בקיץ. התשובה היא כן.

ישנן סיבות רבות מדוע זה בסדר לכרות ענפי עצים בקיץ:

1) הקיץ הוא הזמן שבו לעצים יש הרבה אנרגיה, ולכן חיתוך ענפים יעזור להם לצמוח טוב יותר ובריא יותר;

2) חיתוך ענפים יכול להפחית את הסיכון לסיכוני שריפה;

3) העלים על העצים עלולים לחסום את אור השמש מלהגיע לצמחים שמתחתיהם. זה יכול לגרום נזק לצמחים מתחת לעצים במהלך מזג אוויר חם או תקופות בצורת;

המדריך המלא לגיזום עצים בקיץ

התשובה לשאלה זו אינה פשוטה כפי שאתה עשוי לחשוב. האמת היא שזה מאוד תלוי איזה עץ יש לך ועל איזה ענף אתה מדבר.

לדוגמה, אם הענף מת או חולה, אז אולי כדאי לחתוך אותו. עם זאת, אם הענף ניזוק זה עתה מסופה או אסון טבע אחר והוא יחלים עם זמן וטיפול נאות, ייתכן שלא יהיה צורך לכרות אותו. עצים מסוימים יכולים גם לצמוח בחזרה מהענפים שלהם לאחר שנכרתו כך שגם גיזום אותם בקיץ לא יהיה הכרחי.

מדריך זה יספר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על גיזום עצים בזול. בין אם אתם בעלי בית ובין אם אתם בעלי מקצוע, מאמר זה ייתן לכם סקירה כללית של מה כרוך בו ואיזה כלים תזדקקו.

חשוב לציין שלא תמיד יש צורך או רצוי לכרות ענפי עצים בקיץ.

מה עליך לעשות לפני שאתה גוזם את העצים שלך?

הדבר החשוב ביותר לעשות לפני גיזום העצים שלך הוא לוודא שיש לך את הכלים הנכונים. כדאי שתהיה לך גם תוכנית לאן אתה הולך לחתוך, מה אתה הולך לחתוך ואיך.

ישנן סיבות רבות מדוע אנשים עשויים לרצות לגזום את העצים שלהם. יש אנשים שרוצים להיפטר מענפים מתים או ענפים התלויים נמוך מדי מעל מדרכות או שבילים. אנשים אחרים רוצים לשמור על בריאות העצים שלהם על ידי הסרת ענפים חולים ודילול החופה על מנת לזרום אור ואוויר דרך כתר העץ.

גיזום עצים בחורף ובמהלך השנה

אם אתם גרים באזור עם חורפים, חשוב לא רק לגזום את העצים בקיץ אלא גם בחורף, שכן זה יעזור להם להתכונן לתנאי החורף.

גיזום הוא חלק הכרחי בטיפול בעצים. זה עוזר לעצב את העץ ולשמור עליו בריא, אבל לפני שמתחילים לגזום, יש כמה דברים שכדאי לעשות.

  1. בדוק אם יש ענפים מתים
  2. חפשו כל סימני מחלה או נגיעות חרקים
  3. גזום ענפים חולים
  4. קצץ את כל הענפים שצומחים קרוב מדי לקווי חשמל או לעצים אחרים

Related Posts