בוקרשט עם ילדים

משפחה שנמלטת לבוקרשט אולי לא נמצאת ברשימת המשאלות שלכם, אך לעיר הבירה של רומניה יש הרבה מה להציע לבילוי משפחתי מהנה ומשעשע. האביב והקיץ הם העונות הטובות ביותר לבקר בספר רומניה עם ילדים, ויש הרבה מה לעשות בעיר כדי לבדר ילדים בכל הגילאים. פארקי שעשועים הם כיף גדול לילדים וכמה פארקי הרפתקאות בהישג יד מבוכאבאד הם אידיאליים לילדים שרוצים להיות אפילו יותר פעילים. Oraselul copiilor, ישנן מספר אפשרויות טובות ליהנות בבוכפשטה במהלך הסיור בעיר שלך, או שיש הרבה פעילויות מהנות לבדר עם ילדים בכל הגילאים.

מרכז הבידור יוצא הדופן הזה

הוא חלק מאוראסלול קופילור, שיהיה מעניין לבקר עם ילדים בכל הגילאים. התרבות הרומנית היא מקום נהדר ללמוד עליה, ואפילו תוכלו למצוא אומנים מסורתיים העובדים בסמטאות או לצפות בהם בקונצרטים ואירועים אחרים. עמק פראחובה הוא אחד המקומות הטובים ביותר לעצור בו בעת ביקור בבוקרשט, בירת רומניה, בה נמצא מוזיאון המדע והטכנולוגיה הגדול בעולם. הוא נבנה כדי להביא את נפלאות המדע לצעירים ברומניה, אך הוא עושה זאת מכיוון שמאמינים שילדים לומדים באמצעות משחק.

בסך הכל, אני לא ממש יכול להמליץ על ביקור בבוקרשט, אבל תמצאו כמה דברים מדהימים. מעל לכל, הנה 6 הפעילויות המובילות ביותר לילדים, שיש לקחת בחשבון כשאתה בסיור מודרך בבוך רומניה.

ברוב מרכזי הקניות בבוקרשט יש מגרשי משחקים

אך ניתן להרחיבם ולהרחיבם כך שיכללו אפשרויות חינוכיות שונות, החל מאומנויות ומלאכות ועד ספורט, מוזיקה ואפילו כמה פעילויות אחרות. ישנם גם כמה פסטיבלי קולנוע המוקדשים לילדים, כמו TIFF בקלוז '- נאפוקה ופסטיבל הסרטים השנתי שלה, פסטיבל הקולנוע הרומני. פארק עדנלנד הוא אחד מפארקי השעשועים הפופולריים ביותר לילדים ברומניה והוא ממוקם בלב בירת רומניה, ממש ליד תחנת הרכבת המרכזית בעיר.

המוזיאון להיסטוריה של רומניה

הוא מוזיאון חשוב בבוקרשט, המכיל חפצים המפרטים את ההיסטוריה של רומניה ממקורותיה ועד ימינו. אוסף האמנות המרשים של ציירים רומנים חשובים שוכן בבית המגורים Ligia Pompiliu Macovei, הפתוח למבקרים מכיוון שהוא כיום חלק מהמורשת של המוזיאון הרומני.

ביקור בבניין מציע הזדמנות נהדרת לבחון מקרוב את ההיסטוריה של רומניה ותתבשר על המחיר החברתי והכלכלי ששילמו הרומנים עבור בניין זה

בוקרשט ממוקמת ברומניה, כך שתוכלו לתכנן טיול קצר ליעד זה אם המשפחה שלכם רוצה לחוות הרפתקה ב"סיור בעיר בוקרשט ". תפריט רומני שינחה אתכם ויבטיח כי הקטנטנים שלכם יהנו במהלך הסיור בעיר בוכארו. הרפתקאות היא אפשרות טובה למשפחות שהיו ב"סיור בעיר "עם ילדים במשך זמן רב.

סיור מתוכנן היטב בבוקרשט יכול לכלול פעילויות ידידותיות לילדים, שאפילו הקטנים יכולים ליהנות מהם. טיול בבוך מציע מגוון שעות כיף שאפשר ליהנות מהן עם כל המשפחה.

המוזיאונים הלאומיים לאמנות ברומניה (MNAR) מציעים תוכניות משפחתיות לילדים מגיל 4 עד 12 בסופי שבוע

ואילו המוזיאון לאמנות עכשווית (MNAC) מארגן גם סדנאות ותוכניות שונות לילדים. אומנות עממית רומנית ומלאכות מוצגים במוזיאון מוזיאון כפר האיכרים הרומני. תיאטרון טנדאריקה לילדים מהאופרה הקומית הוא מקום מבוסס בבוקרשט, המציע מגוון פעילויות לילדים מגיל 4 שנים.

בבוקרשט יש גם 6 בתי כנסת, בהם אחד הגדולים בעולם ברומניה, וכן מספר מוסדות דת אחרים. בוקרשט נודעה גם במורשת התרבותית שלה, כמו המוזיאון הלאומי הרומני, הספרייה הלאומית הרומנית והמוזיאון הרומני-ישראלי.

למרבה הצער, לא רבים שרדו את שתי המלחמות ואת התגובה הקומוניסטית, אך עדיין ניתן להעריץ חלקן. זירת התרבות של בוקרשט איחדה אלמנטים של התרבות הרומנית והבינלאומית והייתה בעלת סגנון מוגדר.

האנשים חמים וידידותיים

ילדים – אוכל ידידותי קל למצוא, הנוף יפה ומגוון, ואגדות ירתקו ילדים בכל הגילאים. חלפו יותר משני עשורים, אך טוב גם לרומנים לראות שילדים הם ברכה, ולכן לכולנו יש יותר מאחד או שניים. סילביה פסטי מאוניצף אומרת כי ההורים השאירו לאחרונה את המכשירים שלהם, כמו כל הורה אחר ברומניה. למרות כל המאמצים לשפר את חייהם של ילדים רומנים, משפחות רבות עדיין מתקשות לשמור על ילדיהן.

Related Posts