איפה אפשר ללמוד על קריפטו

יש דיון מתמשך על מטבעות קריפטוגרפיים שנראה שקורה בכל מקום, ומכיוון שמטבעות קריפטוגרפיים היו תנודתיים בשנה האחרונה, זה זמן טוב ללמוד על בלוקצ'יינים ומטבעות קריפטוגרפיים. הבנת יסודות המטבע הקריפטוגרפי תעזור לך להכיר מטבעות קריפטוגרפיים ולהשקיע בהם לפני תחילת 2018.

עיין בקורסים מקוונים אלה עבור מטבעות קריפטוגרפיים שמעלים את הידע שלך בנושא מטבעות קריפטוגרפיים ובלוקצ'יין לשלב הבא

בין אם אתה מתחיל ביסודות או חדש בתחום המטבעות הקריפטוגרפיים וטכנולוגיית הבלוקצ'יין, קורסים מקוונים פתוחים הם בחירה טובה.

קורס זה מכסה נושאים בסיסיים ומתקדמים, החל מיצירת חוזים חכמים למטבעות קריפטוגרפיים וכלה בפיתוח חוזה חכם לביטקוין ומטבעות קריפטוגרפיים אחרים.

קורס זה מתחיל במבוא לבלוקצ'יין

ואחריו דיון בשימוש בחוזים חכמים לביטקוין ושאר מטבעות קריפטוגרפיים. ביטקוין הוא ללא ספק המטבע הקריפטוגרפי הפופולרי ביותר, וסוחרי מטבעות קריפטו רבים בוחרים לסחור במטבעות קריפטוגרפיים – ביטקוין. כשמדובר במגוון זוגות מטבעות, שני הטובים ביותר הם Coinbase ו- Mt. Gox, כמו גם מרכזיות אחרות כמו Bitfinex. ל- Coinbase מגוון רחב של מטבעות קריפטוגרפיים, מביטקוין, Ethereum, Litecoin, Ripple, Dash, Dogecoin ואחרים. כתוצאה מכך, סוחרים רבים משתמשים בהם כדי לגשת למגוון רחב יותר של קריפטוסים ונכסים.

Coinbase היא בחירה טובה מכיוון שהוא משמש כארנק ומחליף בדולרים כנגד קריפטו, קריפטו לקריפטו וקריפטו לקריפטו.

אתר CryptoCompare מספק גישה חופשית למדבקות מטבעות קריפטוגרפיה המספקות שיעורי מטבעות קריפטוגרפיים עדכניים עבור המטבעות הקריפטוגרפיים הפופולריים ביותר

האתר גם משתף חדשות ומידע על המתרחש בקריפטוורלד, כמו ביטקוין, את'ריום, ליטקוין וריפל. הוא כולל גם רשימה של מטבעות מובילים, כולל BTC ו- Ethereum / Litecoins / Ripple, כמו גם מחיר מטבעות קריפטוגרפיים אחרים כגון Ethereum ו- Bitcoin.

בפנים תלמד כיצד לסחור בכל המטבעות העיקריים

כולל ביטקוין, ריפל, ליטקוין, מונרו ואת'ריום. במילים אחרות, התחל לסחור ב- BTC וב- ETH עבור מטבעות אחרים בבורסות כמו Binance ו- Coinbase Pro. אם אתה רוצה לקבל את החוויה המלאה של Ethereum ולהיכנס ל- DeFi, כנראה שתקנה ETH ב- Coinbase, ואז ישתמש במטא-מסק כארנק שלך, או שתתחיל חילופי דברים. ללמוד מה עובד זה גם רעיון טוב ללמוד את החבלים, וכשאתה מוכן, נסה זאת בעצמך. קרא קרא את המדריך שלנו לארנקי הצפנה הטובים ביותר שתוכל להשתמש בהם והשימוש הטוב ביותר בתיק ההצפנה שלך, כמו גם את המדריך שלנו לחליפין וארנקים הטובים ביותר בביטקוין ואתר.

נבדוק גם כיצד ניתן להשתמש בבלוקצ'יין במטבעות קריפטוגרפיים וכיצד הוא פועל. קרא את המדריך שלנו כדי להבין כיצד מטבעות עובדים, וקרא גם מאמרים עצמאיים אודות המטבעות הקריפטוגרפיים שאתה שוקל.

למדו את היסודות של ביטקוין ומרחב הקריפטו

כולל פיתוח אפליקציות מבוזרות. למד כיצד אנשים מקיימים אינטראקציה עם מבני מטבעות קריפטוגרפיים וכיצד מטבעות קריפטוגרפיים וחסימות יצור את עתידם של שוקי הכסף והתעשיות. מדריך מוסמך לביטקוין, Ethereum, Bitcoin Cash, Blockchain ו- Blockchain Technology כמו גם מטבעות קריפטוגרפיים אחרים.

הקפד לבדוק את Ethereum Learn

שם תוכל ללמוד את היסודות של Ethereum ו- Ethereum Blockchain וטכנולוגיות בלוקצ'יין אחרות. קורס זה הוא קורס היכרות נהדר לבלוקצ'יין, וכל מי שרוצה ללמוד על טכנולוגיית בלוקצ'יין יכול לעבור קורס זה בחינם. תוכל להעמיק יותר באת'ריום על ידי למידה על הצטברות של יישומים ברמה המקצועית במכשיר זה. האם אתה מעוניין להיות מפתח בלוקצ'יין או שתרצה ללמוד עוד על Ethereum או על בלוקצ'יין?

זה כולל משאבים רבים בחינם שנאצרו יחד עם פרטים רבים, כגון רשימה של מטבעות קריפטוגרפיים פופולריים וטכנולוגיות אחרות של בלוקצ'יין.

זהו אתר העוסק בנושא זה ולכן משקיע במטבעות קריפטוגרפיים

אך יש בו עוד, עם דרכים תקפות ומעניינות לתקשר עם מרחב הקריפטו. זה יאפשר לסטודנטים להבין טוב יותר את המטבעות הקריפטוגרפיים מאשר קורסים סטנדרטיים המתמקדים בביטקוין ובאתרום. תוכנית המחירים של מטבע ההשעון 5-ל -1 נוקטת בגישה מקיפה, ומנחה אתכם בבניית תיק מגוון במטבעות קריפטוגרפיים. הקורס מסביר כיצד כל אחד יכול ליצור ולהציע כל סוג של מטבע קריפטוגרפי, כמו גם לאמת את הטכנולוגיה הבסיסית, כגון טכנולוגיית בלוקצ'יין.

במילים אחרות

קל להתחיל במסחר בקריפטוגרפים, אך לפני שתתחיל לסחור בארנקים ובורסות כמו Coinbase, עליך להבין את ההיבטים המהותיים האלה לפני שתתחיל. לפני שאתה ממיר או סוחר במטבעות קריפטוגרפיים כגון ביטקוין, את'ריום, ליטקוין או מטבעות קריפטוגרפיים אחרים, עליך להבין מהם מטבעות קריפטוגרפיים, הסיכונים הכרוכים בשימוש בהם וכיצד להגן על השקעותיך. מפתח בלוקצ'יין שאפתן יכול להכיר את הביטקוין בדרך זו, כולל רכישת מטבעות קריפטוגרפיים כדי להרטיב את רגליו.

Related Posts