איך להשיג עוקבים באינסטגרם סטיפס?

מהו עוקב באינסטגרם?

עוקב באינסטגרם הוא אדם שעוקב אחרי החשבון שלך.

אינסטגרם הוא שירות רשתות חברתיות מקוונות לשיתוף תמונות וסרטונים המאפשר למשתמשים שלו לצלם תמונות וסרטונים, להחיל עליהם פילטר דיגיטלי, לשתף אותם במגוון שירותי מדיה חברתית, כמו גם לעקוב אחר עדכונים של משתמשים אחרים.

ישנן דרכים רבות להשיג עוקבים באינסטגרם. אחת השיטות הפופולריות ביותר היא הענקת מוצרים או שירותים בחינם בתמורה לפוסט או לייק באינסטגרם.

עוקב הוא מישהו שבחר להירשם לפוסטים ולתוכן שלך. הם אלה שמתעניינים במה שיש לך לומר ורוצים להתעדכן לגבי חייך. חשוב לאנשי מקצוע ולמותגים כאחד להיות עוקבים חזקים באינסטגרם כי זה יעזור להם להרגיש את הנוכחות שלהם באפליקציה.

ישנן דרכים רבות בהן ניתן להגדיל את העוקבים באינסטגרם. אחת השיטות הטובות ביותר היא באמצעות הגברת עוקבים, כלומר תשלום עבור עוקבים חדשים מחברה שמציעה את השירות הזה. כך ניתן להשיג יותר עוקבים מבלי להתאמץ כלל. האפשרות השנייה היא להשיג עוקבים בשידור חי, כלומר לגרום לאנשים שפעילים כעת באינסטגרם לעקוב אחריך בחזרה או לסמן לייק לפוסטים שלך.

למה אתה צריך עוקבים באינסטגרם?

הצעד הראשון הוא לוודא שיש לך פרופיל טוב. פרופיל עם תמונה טובה, שבה אתה מראה את הפנים שלך, וביוגרפיה עם קצת מידע עליך. כמו כן, חשוב שהפרופיל שלך יהיה ציבורי ולא פרטי.

השלב השני הוא למצוא את ההאשטאגים הנכונים. Hashtags הם מה שאנשים משתמשים בהם כדי למצוא אנשים אחרים באינסטגרם שיש להם את אותם תחומי עניין כמוהם. לכן חשוב לברר אילו hashtags רלוונטיים למה שאתם מפרסמים ולהשתמש בהם בפוסטים שלכם.

השלב השלישי הוא אינטראקציה עם משתמשים אחרים באינסטגרם. אתה יכול לעשות זאת על ידי לייק לפוסטים שלהם ולהגיב לפוסטים שלהם או אפילו לעקוב אחריהם אם הם נראים מעניינים מספיק כדי שתוכל לעקוב בחזרה.

כיצד להגדיל את העוקבים שלך במהירות עם 8 הכלים הטובים ביותר בחינם

מאמר זה הוא רשימה של הכלים החינמיים הטובים ביותר להשגת עוקבים באינסטגרם.

ישנן סיבות רבות מדוע אולי תרצה להשיג יותר עוקבים באינסטגרם. זה יכול להיות בגלל שאתה רוצה להגביר את המודעות למותג שלך, או בגלל שאתה רוצה להגדיל את המעקב אחר המדיה החברתית שלך. תהיה הסיבה אשר תהיה, חשוב שתדעו לעשות זאת בצורה שלא תפר אף אחד מהכללים של אינסטגרם.

להלן רשימה של 8 הכלים החינמיים הטובים ביותר להשגת עוקבים באינסטגרם:

– מתזמן אינסטגרם: זוהי דרך מצוינת לתזמן פוסטים מראש ולפרסם אותם באופן אוטומטי בזמן הנכון עבור מתי הקהל שלך יהיה מקוון וסביר להניח שיראה אותם.

– עוקבים+: כלי זה מאפשר לך לעקוב אחר ההתקדמות שלך ולראות כמה עוקבים חדשים צברת לאורך זמן, כמו גם סטטיסטיקות אחרות כמו לייקים, תגובות וכו'.

– עקוב אחר Adder: אתה יכול להשתמש

שלב 3: ספק ערך לעוקבים שלך עם סיפורים ופוסטים

אתה יכול ליצור סיפור באינסטגרם על ידי הקשה על סמל המצלמה בפינה השמאלית התחתונה של המסך. אתה יכול לצלם תמונה או להקליט סרטון ולהוסיף מסננים. אתה יכול גם להוסיף טקסט לסיפור שלך. סיפורים נעלמים לאחר 24 שעות ואינם נשמרים אלא אם תשתף אותם בפרופיל שלך או כפוסט של סטורי בולט באינסטגרם.

אם אתה רוצה להקל על אנשים למצוא את הסיפורים שלך, אתה יכול לוודא שהם תמיד בראש הדף על ידי ביצוע השלבים הבאים:

1) הקש על פרופיל מהתפריט בפינה השמאלית העליונה של המסך

2) הקש על הגדרות מתפריט זה

3) גלול מטה והקש על הצג את הפעילות שלי בתחתית תפריט זה

4) הפעל אפשרות זו

שלב 4: צור קשר עם אנשים ומותגים שחשובים לך

איך להשיג עוקבים באינסטגרם? זה לא קל כמו שזה נשמע. במיוחד אם אתה רק מתחיל. מאמר זה ידריך אותך בתהליך קבלת עוקבים באינסטגרם וכיצד להתחבר לאנשים ומותגים שחשובים לך.

הצעד הראשון הוא ליצור חשבון ולוודא שהפרופיל שלך מוגדר כהלכה. עליך למלא את הביוגרפיה שלך, להוסיף תמונת פרופיל, לשנות את שם המשתמש שלך מ"לא ידוע", להעלות תמונה באיכות טובה, להוסיף קישור (אופציונלי), להוסיף כמה hashtags (#) ולבסוף לעקוב אחר כמה אנשים אחרים שחולקים את תחומי העניין שלך או בעלי פרופילים דומים.

השלב הבא הוא למצוא אנשים שרלוונטיים עבורך על ידי שימוש בפונקציית החיפוש או התבוננות בלשונית "פופולרית" שבה מוצגים כל אלה עם הכי הרבה עוקבים. אתה יכול גם להסתכל בכרטיסייה "עוקבים" שם הם מפרטים את כל מי שהם עוקבים אחריהם, מה שיכול לעזור אם אתה רוצה שעוד אנשים עוקבים בחזרה. ה

שלב 5. בנה מערכות יחסים אמיתיות ובנה את עצמך כבן אדם!

הצעד הראשון להשגת עוקבים באינסטגרם הוא לבנות פרופיל שאנשים יכולים להתחבר אליו. אתה צריך לתת להם סיבה לעקוב אחריך וליצור אינטראקציה עם הפוסטים שלך. כדאי להתחיל בבניית קשרים עם משתמשים אחרים על ידי אהבת הפוסטים שלהם והערה על התוכן שלהם. זה יגדיל את הסיכוי שהם יתקשרו עם התוכן שלך בעתיד.

כדי שאנשים ירצו לעקוב אחריך, הם צריכים סיבה. הם צריכים משהו שגורם לך להתבלט מאלפי החשבונות האחרים שהם יכולים לבחור מהם. הם צריכים משהו שגורם להם לרצות להפוך לחלק מהסיפור שלך.

שלב 5. בנה מערכות יחסים אמיתיות ובנה את עצמך כבן אדם!

מנהלי מדיה חברתית באינסטגרם אחראים על בניית קשרים עם משפיענים ומותגים. הם חייבים גם להיות מסוגלים ליצור תוכן לעוקבים שלהם, לפרסם אותו בפלטפורמה ואז לנתח את הניתוח של הפוסטים שלהם.

מנהל מדיה חברתית הוא משווק מקוון שאחראי על ניהול חשבונות המדיה החברתית של החברה. מנהל מדיה חברתית צריך להיות יצירתי מספיק כדי ליצור תוכן לעוקבים שלו, לפרסם אותו בפלטפורמה ואז לנתח את הניתוח של הפוסטים שלו.

Related Posts